Ako posluži vrijeme u ljetnim mjesecima, Hrvatska ove godine može očekivati solidan turistički prihod, dobrim dijelom zahvaljujući geopolitičkoj situaciji koja ne ide na ruku konkurentima u široj regiji. Interes stranih investitora i globalnih hotelskih brendova za Hrvatsku jači je nego prije nekoliko godina.
No, ozbiljnih transakcija i ulaska hotelskih brendova neće biti sve dok se ne produlji sezona, odnosno dok se ne sagradi veliki kongresni centar u Zagrebu, i time potakne biznis putovanja. Sažetak je to poruka s dvaju globalnih turistička evenata održanih prošlog tjedna u Berlinu, na sajmu ITB te investicijskoj hotelskoj konferenciji IHIF.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu