Hotelski brendovi čekaju kongresni centar

Autor: Marija Crnjak , 15. ožujak 2016. u 15:15
Zagreb nema veliki kongresni centar/P. Macek/PIXSELL

Vodeći hotelski operateri dolaze prvo u glavne gradove, pa u resorte koji rade dulje od 3 mjeseca.

Ako posluži vrijeme u ljetnim mjesecima, Hrvatska ove godine može očekivati solidan turistički prihod, dobrim dijelom zahvaljujući geopolitičkoj situaciji koja ne ide na ruku konkurentima u široj regiji. Interes stranih investitora i globalnih hotelskih brendova za Hrvatsku jači je nego prije nekoliko godina.

No, ozbiljnih transakcija i ulaska hotelskih brendova neće biti sve dok se ne produlji sezona, odnosno dok se ne sagradi veliki kongresni centar u Zagrebu, i time potakne biznis putovanja. Sažetak je to poruka s dvaju globalnih turistička evenata održanih prošlog tjedna u Berlinu, na sajmu ITB te investicijskoj hotelskoj konferenciji IHIF.

"Kad usporedimo situaciju prije tri ili četiri godine, osjeća se pomak u percepciji Hrvatske od globalnih hotelskih brendova, no to se treba ubrzati kako bi uslijedile značajnije investicije", ističe Siniša Topalović, direktor zagrebačkog ureda Horwath HTL-a koji već godinama aktivno sudjeluje na IHIF-u. Kad je posrijedi  turistički promet, Tursku očekuje izazovna godina s drastičnim padom broja gostiju iz Rusije, ali i Njemačke. Iako će najveći dio njemačkih gostiju  umjesto u Tursku otići u Španjolsku, organizatori putovanja vjeruju da će se dio preusmjeriti u Hrvatsku. 

Komentirajte prvi

New Report

Close