Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Hotelski brendovi čekaju kongresni centar

Autor: Marija Crnjak
15. ožujak 2016. u 15:15
Podijeli članak —
Zagreb nema veliki kongresni centar/P. Macek/PIXSELL

Vodeći hotelski operateri dolaze prvo u glavne gradove, pa u resorte koji rade dulje od 3 mjeseca.

Ako posluži vrijeme u ljetnim mjesecima, Hrvatska ove godine može očekivati solidan turistički prihod, dobrim dijelom zahvaljujući geopolitičkoj situaciji koja ne ide na ruku konkurentima u široj regiji. Interes stranih investitora i globalnih hotelskih brendova za Hrvatsku jači je nego prije nekoliko godina.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

No, ozbiljnih transakcija i ulaska hotelskih brendova neće biti sve dok se ne produlji sezona, odnosno dok se ne sagradi veliki kongresni centar u Zagrebu, i time potakne biznis putovanja. Sažetak je to poruka s dvaju globalnih turistička evenata održanih prošlog tjedna u Berlinu, na sajmu ITB te investicijskoj hotelskoj konferenciji IHIF.

Ako posluži vrijeme u ljetnim mjesecima, Hrvatska ove godine može očekivati solidan turistički prihod, dobrim dijelom zahvaljujući geopolitičkoj situaciji koja ne ide na ruku konkurentima u široj regiji. Interes stranih investitora i globalnih hotelskih brendova za Hrvatsku jači je nego prije nekoliko godina.

No, ozbiljnih transakcija i ulaska hotelskih brendova neće biti sve dok se ne produlji sezona, odnosno dok se ne sagradi veliki kongresni centar u Zagrebu, i time potakne biznis putovanja. Sažetak je to poruka s dvaju globalnih turistička evenata održanih prošlog tjedna u Berlinu, na sajmu ITB te investicijskoj hotelskoj konferenciji IHIF.

"Kad usporedimo situaciju prije tri ili četiri godine, osjeća se pomak u percepciji Hrvatske od globalnih hotelskih brendova, no to se treba ubrzati kako bi uslijedile značajnije investicije", ističe Siniša Topalović, direktor zagrebačkog ureda Horwath HTL-a koji već godinama aktivno sudjeluje na IHIF-u. Kad je posrijedi  turistički promet, Tursku očekuje izazovna godina s drastičnim padom broja gostiju iz Rusije, ali i Njemačke. Iako će najveći dio njemačkih gostiju  umjesto u Tursku otići u Španjolsku, organizatori putovanja vjeruju da će se dio preusmjeriti u Hrvatsku. 

Autor: Marija Crnjak
15. ožujak 2016. u 15:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close