Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HOK-ovi taksisti traže zabranu rada Ubera u Hrvatskoj

Autor: Bernard Ivezić
10. listopad 2016. u 15:07
Podijeli članak —
Uzburkali konkurenciju/Sanjin Strukić/PIXSELL

Opterećeni davanjima koja Uber ne plaća, kažu: to je nelojalna konkurencija.

Taksisti okupljeni oko Hrvatske obrtničke komore (HOK) traže zabranu rada Ubera u Hrvatskoj, te tvrde da su u neravnopravnom položaju jer moraju plaćati davanja koja Uber ne plaća.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zahtjev koji je podržao i Eko Taxi na konferenciji za medije pojasnili su predsjednik HOK-a Dragutin Ranogajec, predsjednik Sekcije taksi prijevoznika HOK-a Milenko Begić, te predstavnici taksista iz Zagreba, Dubrovnika te Splitsko-dalmatinske županije. "Iako se registracija djelatnosti poslovanja tvrtke Uber stalno mijenja, riječ je o pružanju usluge autotaksi prijevoza", ističu u HOK-u. Dodaju da Uber vozači nemaju taksi dozvolu, licencu, kvalifikacije za vozača, a imaju varijabilne cijene i upitnu sigurnost putnika. Pitaju se koliko sati vozači rade i kakve automobile koriste. "Samo pravna osoba ili obrtnik može uz posjedovanje licencije obavljati djelatnost javnog cestovnog prijevoza putnika", ističu u HOK-u.

Taksisti okupljeni oko Hrvatske obrtničke komore (HOK) traže zabranu rada Ubera u Hrvatskoj, te tvrde da su u neravnopravnom položaju jer moraju plaćati davanja koja Uber ne plaća.

Zahtjev koji je podržao i Eko Taxi na konferenciji za medije pojasnili su predsjednik HOK-a Dragutin Ranogajec, predsjednik Sekcije taksi prijevoznika HOK-a Milenko Begić, te predstavnici taksista iz Zagreba, Dubrovnika te Splitsko-dalmatinske županije. "Iako se registracija djelatnosti poslovanja tvrtke Uber stalno mijenja, riječ je o pružanju usluge autotaksi prijevoza", ističu u HOK-u. Dodaju da Uber vozači nemaju taksi dozvolu, licencu, kvalifikacije za vozača, a imaju varijabilne cijene i upitnu sigurnost putnika. Pitaju se koliko sati vozači rade i kakve automobile koriste. "Samo pravna osoba ili obrtnik može uz posjedovanje licencije obavljati djelatnost javnog cestovnog prijevoza putnika", ističu u HOK-u.

Upozoravaju da Uber potiče obavljanje neregistrirane djelatnosti. Iz Ubera ističu da unose pozitivne promjene na tržištu mobilnosti, što je potvrdila i Agencija za tržišno natjecanje. "Želimo ponuditi lokalnom stanovništvu i turistima u Hrvatskoj alternativnu opciju u području mobilnosti, a konkurencija podiže kvalitetu usluge i donosi sigurnost, što bi trebalo poticati. Uber aplikacija spaja korisnike s partnerima-vozačima, zajednicom koja je drukčija od taksi službi", kažu u Uberu uz napomenu da su svi njihovi vozači neovisni poduzetnici koji plaćaju porez na cijenu svake vožnje.

Autor: Bernard Ivezić
10. listopad 2016. u 15:07
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close