Kriza u Rusiji zajedno s padom vrijednosti rublje te terorističke prijetnje u zadnjih par mjeseci imat će značajan utjecaj na poslovanje turističke industrije ove godine, zbog čega je dio destinacija morao posegnuti za novim mjerama za privlačenje gostiju.
Kako se pokazalo na upravo održanom međunarodnom sajmu turizma u Belinu ITB, industrija se uz to bori s nikad jačim izazovom "sharing" ekonomije procvale zahvaljujući internetu, koja izaziva glavobolju brojnim pružateljima usluga, od organizatora putovanja i rent-a-car kuća do hotelijera. Padaju i prve globalne žrtve, zbog pada dobiti švicarska turistička kompanija Kuoni u siječnju je objavila prodaju svog turoperatorskog biznisa koji globalno zapošljava gotovo četiri tisuće ljudi. Na panelima u Berlinu moglo se čuti kako trendovi ne moraju nužno ugroziti turoperatore, no najbolje će proći oni koji su svoje poslovanje prilagodili već prije dvije godine, a to je fleksibilnije poslovanje i sve uža specijalizacija. Da stvari nisu tako crne pokazuju još uvijek ukupne brojke, njemački organizatori putovanja lani su povećali prihod za 1,3 posto, uz prihod od 23 milijarde eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu