‘Građanima treba reći istinu: Rusi će kupiti Inu’

Autor: Poslovni.hr , 26. prosinac 2017. u 09:50
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Godinu dana je prošlo otkako je premijer Andrej Plenković najavio da će vratiti Inu u hrvatske ruke, no po tom se pitanju gotovo ništa nije pomaknulo.

 Gost emisije Novi dan na N1 televiziji bio je hrvatski zastupnik u Europskom parlamentu IDS-ov Ivan Jakovčić, koji smatra da se oko Ine treba biti iskren prema hrvatskim građanima.

"Mislim da građanima treba reći istinu – Rosnjeft, Rusi će kupiti Inu , ne znam zašto se nema hrabrosti reći to. Ako bude drugačije, odlično, ali ne znam otkud sredstva da se kupi Inu, a Ina više nije ono što je nekada bila, ne vidim nikakvog ogromnog strateškog odnosa da se zadužimo, izvjesno je da će Rusi biti vlasnici ine.

Na pitanje akve će biti reakcije iz Europske komisije na to kazao je da neće baš blagonaklono gledati.

"Ali ako nema drugog rješenja, EK će zažmiriti. Imamo ruskog vlasništva i to ne malom dijelu u raznim državama diljem EU. Ne vidim u tome nekakav neriješiv problem", naveo je Jakovčić.

Komentari (42)
Pogledajte sve

Nekoliko dana nakon izvješća koje je objavio AP, reporteri agencije FAN su bili u istočnom Homsu, gdje su posjetili velika plinska postrojenja i bušotine koje su, uz rusku potporu, oslobodili sirijska vojska i saveznici. U tom području je i blok s plinskim postrojenjem Hayan, kojim je do uvođenja sankcija Damasku od strane Zagreba upravljala hrvatska kompanija INA……….

U članku se ne navode izvođači radova, ali među onima koji sudjeluju u obnovi i modernizaciji nema nijedne kompanije koja je u Siriji poslovala prije rata.



ne znate niti za investicije u automobilsku industriju, niti za farmaceutsku, niti za hemofarm, niti za prehrambenu industriju, niti za ostalo sto i srbiji raste, ne znate niti za americke investicije u srbijanskoj farmaceutskoj industriji..vi ste samo culi za agrokor i i atlantik..ne znate niti kako izgleda madjarska znanost i gdje su oni i koliko ispred nas..mi vise ne mozemo niti pregovarati s mađarima :)..uopce njste svjesni sto se dogodilo i dogadja u rvatskoj..na badnjak je cijelo prijepodne na cvjetnom trgu u glavnom gradu Zagrebu svurala romska limena glazba Đurvđendan..o kakvoj vi INI pricate ?? Nije za guskr sijeno

A pro po Mađara. Oni baš nisu daleko odmakli od komunističkog razmišljanja i poslovanja.
Ne znam zbog čega ne bi mogli pregovarati s Mađarima.
Kao prvo napravili su toliko gluposti, da nemaju bogate ulagače iz Rusije i SAD bi ih vidio.

Prvo su kupili rafineriju u Mantovi ( Italija), pa su ju u potpunosti obnovili, a onda su je zatvorili.
Sada imaju jaaaaaaaaaaaaaaako skupo skladište.
Glupost druga. Kupili su naftna polja na Sjevernom moru kada je barel nafte bio 80 $.
Shvatili su da na cijeni 40-50 $ vađenje nafte iz dubokog mora nije isplativo.
Pa su sada ista polja prodali s gubitkom. Sada s gubitkom, baš prije ponovnog uzleta cijena nafte.

Inače smatram da budućnost MOLA prema njihovim planovima nije održivo. Mislim da INA ima puno veće mogućnosti prilagodbe novoj situaciji.
Jedino što im priznajem što će uložiti 10 milijardi eura u dobivanje visokvalitetnih produkata nafte koje se mogu dobro unovčiti na tržištu.
To je onaj zaokruženi proces prerade nafte kojeg je INA imala prije nego što su uzeli od INE i uništili proizvodnju u Adriavinilu, Diokiju, Petrokemiji, Chromosu………………………….

Koliko Mađari lutaju vidi se po tome što će dobit ulupati u novu zgradu u Budimpešti (navodno će biti najviši neboder u Europi).
Sve benzinske pumpe će dati u najam, a njima će prodavati električnu struju za električne aute.
Tu im je ponovno pogreška jer mislim da će biti alternativnih goriva, a da auti neće ići na el. struju.
Istina, ta punilišta će izgraditi novce EU fondova.
Drugi poslovni plan im je da budu glavni prodavač kave na BP (konkurencija Starbucku).
Dok čekate sat vremena da Vam se auto napuni smatraju da će te piti kavu.
I treće misle biti glavni renta car centar /dijeljenje auta) u srednjoj europi.

Toliko o Mađarskoj tehnologiji i planovima za budućnost i da to Hrvati ne mogu nadmašiti.

Lp
[/quote]
To hrvati ne mogu niti razumjeti, a kamo li nadmasiti. Sve sto ste nabrojali je learning curve i Madjari su mogli bolje, ali su naucili, a pri tome su u plusu i puno su zaradili. INA o kojoj vi pricate vise ne postoji. Nema niti znanja, a niti pameti, a niti domoljublja . Hrvatska je neuspjesna i propala zemlja i ponovno je kolonija. Kod nas je sve trećerazredno, osim mafije, korupcije, kriminala i veleizdajnika.


Eto i ja zabrijala. Rugala se sova sjenici. Nego, da se vratimo INi. Sto je ono sa Hayan poljima ? Cije je to ?

Hayan polja INA je napustila i otpisala iz svoje bilance.
Imamo koncesiju u Egiptu ali nam Mađari ne dopuštaju da tamo bušimo.
Tako da trenutno se buši u Ukrajini na nekoliko polja i u Hrvatskoj.
S time da se u Hrvatskoj naglo eksplatiraju stara polja, tako da će biti u potpunosti iscrpljena unutar 2-3 godine umjesto da vadimo naftu još 20 godina.

Ali što bi Hrvatska vlada kao suvlasnik išta o tome znala.

Ko da su INI Srbi vlasnici, a ne Hrvati.


ne znate niti za investicije u automobilsku industriju, niti za farmaceutsku, niti za hemofarm, niti za prehrambenu industriju, niti za ostalo sto i srbiji raste, ne znate niti za americke investicije u srbijanskoj farmaceutskoj industriji..vi ste samo culi za agrokor i i atlantik..ne znate niti kako izgleda madjarska znanost i gdje su oni i koliko ispred nas..mi vise ne mozemo niti pregovarati s mađarima :)..uopce njste svjesni sto se dogodilo i dogadja u rvatskoj..na badnjak je cijelo prijepodne na cvjetnom trgu u glavnom gradu Zagrebu svurala romska limena glazba Đurvđendan..o kakvoj vi INI pricate ?? Nije za guskr sijeno

A pro po Mađara. Oni baš nisu daleko odmakli od komunističkog razmišljanja i poslovanja.
Ne znam zbog čega ne bi mogli pregovarati s Mađarima.
Kao prvo napravili su toliko gluposti, da nemaju bogate ulagače iz Rusije i SAD bi ih vidio.

Prvo su kupili rafineriju u Mantovi ( Italija), pa su ju u potpunosti obnovili, a onda su je zatvorili.
Sada imaju jaaaaaaaaaaaaaaako skupo skladište.
Glupost druga. Kupili su naftna polja na Sjevernom moru kada je barel nafte bio 80 $.
Shvatili su da na cijeni 40-50 $ vađenje nafte iz dubokog mora nije isplativo.
Pa su sada ista polja prodali s gubitkom. Sada s gubitkom, baš prije ponovnog uzleta cijena nafte.

Inače smatram da budućnost MOLA prema njihovim planovima nije održivo. Mislim da INA ima puno veće mogućnosti prilagodbe novoj situaciji.
Jedino što im priznajem što će uložiti 10 milijardi eura u dobivanje visokvalitetnih produkata nafte koje se mogu dobro unovčiti na tržištu.
To je onaj zaokruženi proces prerade nafte kojeg je INA imala prije nego što su uzeli od INE i uništili proizvodnju u Adriavinilu, Diokiju, Petrokemiji, Chromosu………………………….

Koliko Mađari lutaju vidi se po tome što će dobit ulupati u novu zgradu u Budimpešti (navodno će biti najviši neboder u Europi).
Sve benzinske pumpe će dati u najam, a njima će prodavati električnu struju za električne aute.
Tu im je ponovno pogreška jer mislim da će biti alternativnih goriva, a da auti neće ići na el. struju.
Istina, ta punilišta će izgraditi novce EU fondova.
Drugi poslovni plan im je da budu glavni prodavač kave na BP (konkurencija Starbucku).
Dok čekate sat vremena da Vam se auto napuni smatraju da će te piti kavu.
I treće misle biti glavni renta car centar /dijeljenje auta) u srednjoj europi.

Toliko o Mađarskoj tehnologiji i planovima za budućnost i da to Hrvati ne mogu nadmašiti.

Lp

New Report

Close