Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Google: Hrvatska ima veliki potencijal

Autor: Bernard Ivezić
13. travanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —

Google ne želi nagađati o točnom datumu otvaranja svog ureda u Hrvatskoj

Najveća internetska kompanija Google zasad ne želi nagađati o točnom datumu otvaranja svog ureda u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Glasnogovornica Googlea za ovaj dio Europe, Janka Zichova, kratko je za Poslovni dnevnik komentirala da Google vidi veliki potencijal na hrvatskom tržištu ali da ne može ići u pojedinosti. “U Hrvatskoj smo prisutni sa 15 lokaliziranih proizvoda te našim oglašivačkim proizvodima AdWords i AdSense”, kaže Zichova. Govoreći o oglašivačkom poslu vrijednom 5,1 milijun kuna koji su Google i švicarska marketinška agencije AdLink dobili od Hrvatske turističke zajednice bez javnog natječaja Zichova je istaknula da Google uvijek, kada posluje sa potencijalnim partnerima i klijentima, poštuje lokalne propise i zakone. “Nikada ne komentiramo ni nagađamo o specifičnim poslovima koje realiziramo te vam preporučamo da se za to obratite Hrvatskoj turističkoj zajednici”, ističe Zichova. Komentar HTZ-a još uvijek nismo dobili. Prema informacijama Poslovnog dnevnika Google razmatra otvaranje ureda u Hrvatskoj ponajviše zbog oglašavanja hrvatske turističke ponude na internetu. Microsoft, najveći Googleov konkurent, pozdravlja dolazak konkurenta. “Svako inozemno ulaganje u Hrvatsku pozdravljamo”. kaže Zrinka Makovac, direktorica komunikacija Microsofta Hrvatska.

Najveća internetska kompanija Google zasad ne želi nagađati o točnom datumu otvaranja svog ureda u Hrvatskoj.

Glasnogovornica Googlea za ovaj dio Europe, Janka Zichova, kratko je za Poslovni dnevnik komentirala da Google vidi veliki potencijal na hrvatskom tržištu ali da ne može ići u pojedinosti. “U Hrvatskoj smo prisutni sa 15 lokaliziranih proizvoda te našim oglašivačkim proizvodima AdWords i AdSense”, kaže Zichova. Govoreći o oglašivačkom poslu vrijednom 5,1 milijun kuna koji su Google i švicarska marketinška agencije AdLink dobili od Hrvatske turističke zajednice bez javnog natječaja Zichova je istaknula da Google uvijek, kada posluje sa potencijalnim partnerima i klijentima, poštuje lokalne propise i zakone. “Nikada ne komentiramo ni nagađamo o specifičnim poslovima koje realiziramo te vam preporučamo da se za to obratite Hrvatskoj turističkoj zajednici”, ističe Zichova. Komentar HTZ-a još uvijek nismo dobili. Prema informacijama Poslovnog dnevnika Google razmatra otvaranje ureda u Hrvatskoj ponajviše zbog oglašavanja hrvatske turističke ponude na internetu. Microsoft, najveći Googleov konkurent, pozdravlja dolazak konkurenta. “Svako inozemno ulaganje u Hrvatsku pozdravljamo”. kaže Zrinka Makovac, direktorica komunikacija Microsofta Hrvatska.

Autor: Bernard Ivezić
13. travanj 2009. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close