Najveća internetska kompanija Google zasad ne želi nagađati o točnom datumu otvaranja svog ureda u Hrvatskoj.
Glasnogovornica Googlea za ovaj dio Europe, Janka Zichova, kratko je za Poslovni dnevnik komentirala da Google vidi veliki potencijal na hrvatskom tržištu ali da ne može ići u pojedinosti. “U Hrvatskoj smo prisutni sa 15 lokaliziranih proizvoda te našim oglašivačkim proizvodima AdWords i AdSense”, kaže Zichova. Govoreći o oglašivačkom poslu vrijednom 5,1 milijun kuna koji su Google i švicarska marketinška agencije AdLink dobili od Hrvatske turističke zajednice bez javnog natječaja Zichova je istaknula da Google uvijek, kada posluje sa potencijalnim partnerima i klijentima, poštuje lokalne propise i zakone. “Nikada ne komentiramo ni nagađamo o specifičnim poslovima koje realiziramo te vam preporučamo da se za to obratite Hrvatskoj turističkoj zajednici”, ističe Zichova. Komentar HTZ-a još uvijek nismo dobili. Prema informacijama Poslovnog dnevnika Google razmatra otvaranje ureda u Hrvatskoj ponajviše zbog oglašavanja hrvatske turističke ponude na internetu. Microsoft, najveći Googleov konkurent, pozdravlja dolazak konkurenta. “Svako inozemno ulaganje u Hrvatsku pozdravljamo”. kaže Zrinka Makovac, direktorica komunikacija Microsofta Hrvatska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu