Kasna jesen je razdoblje kad se na našem tržištu automobila u ponudi mnogih trgovaca pojavljuju “godišnjaci”, automobili koji su registrirani u pravilu u proljeće, a prešli su oko 15.000 km. Uglavnom su to automobili koji su odradili jednu turističku sezonu u rent-a-caru.
Kako piše Večernji list, sve bolji turistički rezultati i sve više gostiju na Jadranu uzrok su pravog procvata rent-a-car poslovanja. Ove je godine, prema neslužbenim podacima, za potrebe rent-a-cara u Hrvatskoj registrirano oko 18.000 automobila. Upravo je povećanje broja automobila za najam umjetno povećalo i prodaju novih automobila u Hrvatskoj koja je u odnosu na lani porasla s 34.916 automobila u prvih devet mjeseci 2016. na 41.505 automobila u 2017. godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu