Magazin Poslovna 2023
Gordana Picek

‘Kupcima smo konceptom Dobre cijene u svako vrijeme osigurali stabilnost cijena’

Gordana Picek, prokuristica i voditeljica Nabave i marketinga u dm-u.
Gordana Picek
21. travanj 2023. u 10:53
Gordana Picek/Božidar Babić

Protekle tri godine, tijekom kojih smo se suočili s pandemijom, rastom troškova i pritiscima na lance opskrbe, pokazale su nam da su fokus na potrebe kupaca i brza reakcija na promjene ključni za održanje trenda rasta.

Godina pred nama (2023.) donijet će brojne promjene, od kojih će najznačajnija biti ulazak Hrvatske u eurozonu. U tom će kontekstu za sektor maloprodaje biti ključno zadržavanje povjerenja kupaca. Transparentan pristup dm je zauzeo već u srpnju kada smo među prvima započeli s dvojim iskazivanjem cijena.

Od samog početka željeli smo ukloniti mogućnost zabune kod kupaca zbog čega smo dvojno iskazivanje cijena odlučili provesti u dvije faze. Do 31.12. ove godine (2022.) cijene u kunama bit će istaknute većim, vidljivijim fontom, a cijene u eurima manjim fontom, dok će u drugoj fazi, od 1.1.2023., cijene u eurima biti istaknutije i vidljivije. Kupcima želimo biti podrška tijekom uvođenje eura što smo potvrdili i pristupanjem Etičkom kodeksu.

75

posto rastao je promet dm web shopa u protekloj poslovnoj godini

Rezultati poslovne godine 2021./2022. potvrdili su vodeću poziciju dm-a, ali i činjenicu da je u tržišnim uvjetima obilježenima nesigurnošću važno zadržati fokus na vrijednostima kojima smo zadobili povjerenje kupaca. Za gotovo 10 posto rastao je broj kupaca koji svaki dan posjete naše prodavaonice, a promet u dm online shopu rastao je za više od 75 posto. Kupcima smo konceptom Dobre cijene u svako vrijeme osigurali stabilnost cijena te smo odobrili više od 85 milijuna kuna popusta u programu dm active beauty.

Pokrenuli smo novu aplikaciju za pametne telefone ‘Moj dm’, vrijeme ekspresnog preuzimanja online narudžbi skratili smo na 90 minuta, a u 12 prodavaonica postavili smo dm eko punionice za BIO deterdžente u rinfuzi.

Kako bismo zadržali povjerenje kupaca, ostat ćemo vjerni našoj filozofiji koja u središte stavlja ljude te brigu o zajednici i održivosti te ćemo u narednoj poslovnog godini uložiti više od 80 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana te u digitalizaciju poslovanja.

New Report

Close