Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Glavni grad vrvi turistima, evo i njihovih dojmova o metropoli

Autor: Poslovni.hr
12. kolovoz 2022. u 08:49
Podijeli članak —
Foto: Pixabay

Do kraja srpnja ostvareno je 80% dolazaka te 85% noćenja u odnosu na rekordnu godinu.

Potres i pandemija ostavili su trag i na turizmu u Zagrebu – dio smještajnih kapaciteta nakon potresa još nije obnovljen. No unatoč tomu, metropola ima odlične rezultate: do kraja srpnja ostvareno je 80% dolazaka te 85% noćenja u odnosu na rekordnu godinu. Najbrojniji su gosti – Nijemci, Ameriknaci, Englezi, Nizozemci i Francuzi, javlja HRT.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iako se Zagreb u ovim ljetnim mjesecima čini prazan, jer su domaći ljudi otišli na more, Tkalčićeva ulica i Gornji grad su puni. Najviše je stranaca.”Jako nam se sviđa Zagreb. Išle smo turističkim autobusom kroz grad. Vidjele smo katedralu i crkvu svetog Marka”, rekla je Alessia iz Italije.

Potres i pandemija ostavili su trag i na turizmu u Zagrebu – dio smještajnih kapaciteta nakon potresa još nije obnovljen. No unatoč tomu, metropola ima odlične rezultate: do kraja srpnja ostvareno je 80% dolazaka te 85% noćenja u odnosu na rekordnu godinu. Najbrojniji su gosti – Nijemci, Ameriknaci, Englezi, Nizozemci i Francuzi, javlja HRT.

Iako se Zagreb u ovim ljetnim mjesecima čini prazan, jer su domaći ljudi otišli na more, Tkalčićeva ulica i Gornji grad su puni. Najviše je stranaca.”Jako nam se sviđa Zagreb. Išle smo turističkim autobusom kroz grad. Vidjele smo katedralu i crkvu svetog Marka”, rekla je Alessia iz Italije.

“Bio sam u Muzeju prekinutih veza i baš mi je bilo zabavno, a sutra bih želio otići u Muzej iluzija. Imate baš mnogo zanimljivih muzeja”, istaknuo je Brandon iz SAD-a.

I promet u suvenirnicama ove je godine neusporedivo veći u odnosu na prethodnu. Turisti koji dolaze iz cijeloga svijeta najviše su zainteresirani za hrvatske proizvode. “Prodaje se licitarsko srce, monumentsi, katedrala, crkva Svetog marka”, navela je što turisti kupuju voditeljica suvenirnice Angela Zafranović.

“Sviđa nam se opuštena atmosfera i arhitektura po cijelom gradu. Nikad ne znaš na što ćeš naići iza ugla. Baš smo sad otkrili neke stube i odlučili proći onuda”, naglasila je Pawin iz Australije.

“Kultura, prekrasan krajolik, povijest i vino. Upravo smo stigli s kušanja hrvatskih vina – koja su odlična”, naglasio je Eugeneiz Las Vegasa.

Autor: Poslovni.hr
12. kolovoz 2022. u 08:49
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close