Fresh Corner ove godine slavi svoj 10. rođendan, priopćeno je iz Ine. Prvi Fresh Corner otvoren je 2015. godine s ciljem pružanja kvalitetnijeg iskustva putnicima, a u 10 godina izrastao je u jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Europi s više od 1300 lokacija.
U Hrvatskoj je ovaj gastro–koncept dostupan na 167 lokacija, i to na Ininim i Tifonovim maloprodajnim mjestima, dok se Fresh Corner kava, pizza wrap, hot dog i sendviči mogu kupiti na više od 250 lokacija diljem Hrvatske.
Prošle je godine na Ininim maloprodajnim mjestima prodano 8,53 milijuna šalica kave, dok je na Tifonovim prodano dodatnih 1,87 milijuna šalica. Iz kompanije otkrivaju kako je rekorder u broju prodanih kava maloprodajna lokacija Vukova Gorica – gotovo 350.000 šalica na godinu.
Maloprodajni segment Ine, čiji je dio i Fresh Corner, posljednjih godina posluje sve bolje. Iz kompanije su nedavno najavili nova ulaganja u maloprodajna mjesta, a kao rezultat tih ulaganja, Inin maloprodajni segment ne-goriva svake godine bilježi financijski rast, koji je u 2024. godini iznosio visokih 30 posto u usporedbi s 2023.
Ina Grupa u 2024. godini ostvarila je dobit razdoblja od 182,1 milijun eura ili 27 posto manje nego godinu prije, uz neto prihode od prodaje u visini od 3,88 milijardi eura ili jedan posto niže nego u 2023.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu