Francuzi traže uštede na Plesu, u igri i Kamgrad

Autor: Petra Bulić/VLM , 20. lipanj 2013. u 22:00
Detalji projekta razvijaju se s dizajnerima

Koncesionar za Zračnu luku Zagreb traži izvođače koji će dati “najbolji omjer vrijednosti za uloženo”.

Francuski konzorcij ZAIC, koncesionar za Zračnu luku Zagreb, pokušava spustiti troškove gradnje novog terminala pa razgovara i s "partnerima" izvan kruga tvrtki koje su trebale graditi novi terminal – Viadukta (koji je partner u konzorciju), Zagorje -Tehnobetona i Zagreb Montaže.

Jedna od tvrtki s kojima se pregovara, potvrdili su iz ZAIC-a, je građevinska tvrtka Kamgrad.Iz ZAIC-a naglašavaju kako će svakako raditi s hrvatskim tvrtkama, ali onima koji će im osigurati "najbolji omjer vrijednosti za uloženo". "U skladu s ranijim izjavama, tvrtka Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ) će za građevinske radove na projektu novog putničkog terminala angažirati te surađivati s najpouzdanijim i najkonkurentnijim hrvatskim tvrtkama. Ta je naša namjera nepromijenjena od samog početka projekta", navode iz konzorcija, i potvrđuju kako se razmatraju i razna tehnička rješenja."Tvrtka MZLZ preko svog dioničara i glavnog izvođača radova, tvrtke Bouygues, već nekoliko mjeseci s dizajnerima razvija najbolja tehnička i ekonomska rješenja u skladu s odredbama Ugovora o koncesiji. Razni su lokalni partneri uključeni u taj proces i teže zajedno s Bouyguesom, stvaranju najboljeg omjera vrijednosti za uloženo.

Kamgrad je jedan od tih partnera. Međutim, neće biti potpisivanja ugovora s niti jednom tvrtkom prije zatvaranja financijske konstrukcije i preuzimanja Zračne luke Zagreb od strane tvrtke MZLZ", kažu u MZLZ-u, hrvatskoj podružnici konzorcija ZAIC, čiji je najveći član francuski Bouygues. U Kamgradu nisu željeli komentirati. Inače, vlasnik Kamgrada Dragutin Kamenski je počasni konzul Rumunjske, a Bouyguesov voditelj poslova za jugoistočnu Europu, koji je u više puta predstavljao projekt na skupovima u Hrvatskoj, je Rumunj Victor Stefanescu. U Zagorje – Tehnobetonu ističu kako sukladno ugovoru kojeg imaju s Bouyguesom ne mogu davati izjave. Projektant IGH, kažu u toj tvrtki, nije uključen u ovaj proces.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Novinarčići iz VL nešto načuli, pa udri po tastaturi ko Maksim po diviziji, treba skupiti 25000 riječi… a ustvari pojma nemaju…
To s Kamgradom je gotova stvar, ZLZ će od hrv. firmi raditi Kamgrad, KFK, ZM i još neke manje,a ostalo stranci…

Ja sam mislio da je ZM ispao. Ali sada izgleda da je out Metaling.

Kamgrad nije losa firma. Ovo bi im bila solidna referenca da napokon jace izadju na strana trzista.

pa dobro sad – s kim pokušavaju doći do “najboljeg odnosa uloženog i dobivenog”: s “dizajnerima” (to su valjda projektanti), ili s izvođačima. i znaju li dizajneri-projektanti igh išta o tome ili ne znaju? ako “intenzivno rade na tome” valjda ne bi trebali “ne znati ništa o tome”.

ili je ovaj članak kupus ili kupusare ti iz zaica, radeći najveću pogrešku koja se uopće može napraviti u projektnom menadžmentu, parcijalne dogovore s jednim sudionikom uz isključivanje iz informacija drugog sudionika.

New Report

Close