Plava Laguna u sljedećoj godini uložit će gotovo pola milijarde kuna (486,7 milijuna kuna) u izgradnju novih i obnovu postojećih kapaciteta, objavila je kompanija na današnjoj konferenciji za novinare. Usto su najavili novo brendiranje Plave lagune koja u novi investicijski ciklus ulazi nakon pripajanja Istraturista, čime nastaje jedna od najvećih turističkih tvrtki u Hrvatskoj, a na čelu će joj biti Neven Staver. Novi brend Plave lagune osmislila je tvrtka The Partners iz Londona, a temelji se na novom konceptu „Naš stav od šest zvjezdica“ koji će dati zaokret u poslovanju Plave Lagune, ističu u kompaniji.
Najveća investicija Plave lagune u sljedećoj godini je izgradnja novog hotela, apartmana i vile Park u porečkom naselju Špadići. Investicija je vrijedna 245 milijuna kuna, a riječ je o obiteljskom proizvodu koji će se sastojati od 309 smještajnih jedinica, od čega u hotelu 154 soba i suiteva, 91 suita s vrtom, 43 apartmana te 21 vile. Investicija također uključuje i izgradnju centralnog bazenskog kompleksa. Plan je da novi resort otvori svoja vrata na početku sezone 2018. godine. Najveća će investicija u Umagu biti u kamp Stella Maris i Garden Suites & Rooms Sol Umag u iznosu od ukupno 121 milijun kuna. Ujedno, Plava Laguna u 2018. godini više od 10 posto kapitalnog budžeta uložit će u uređenje i izgradnju kapaciteta za smještaj radnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.6 zvjezdica?
to postoji ili sami izmislili
Evo porasla dionica…. 🙂 Trgovanje komada 1.
486,7 milijuna kuna je ipak dosta daleko od pola milijarde eura. Kao omaklo vam se, pa baš u naslovu 🙂
Uključite se u raspravu