Na današnjoj konferenciji za novinare održanoj u Šibeniku javnosti je ekskluzivno predstavljen koncept, dizajnerska rješenja i detalji budućeg poslovanja projekta Obonjan Rivijera. O poslovnim aspektima, detaljima vezanim uz projekt i o značaju istog za razvoj turističke ponude Šibenika, okupljenima su govorili savjetnik ministra turizma Ivo Bašić, gradonačelnik Željko Burić te Dan Blackledge i Kristijan Gržetić u ime investitora.
Ponuda sadržaja i događanja na otoku kreirana je za sve kulturno usklađene ciljne skupine koje žele posjetiti Hrvatsku, Obonjan i šibensko područje. Smještajna, gastronomska, kao i svi drugi detalji ponude i događanja na Obonjanu kreirani su za potrebe posjetitelja više platežne moći. Time Hrvatska dobiva proizvod koji će uvelike dati doprinos razvoju turističke ponude za kojom naš turizam žudi. Tendencija je da se tijekom narednih nekoliko godina ostvari cilj pozicioniranja branda Obonjana kao prepoznatljive destinacije na globalnoj razini. Trenutne marketinške aktivnosti provode se na velikom broju međunarodnih tržišta, a do danas su potvrđeni dolasci gostiju iz Francuske, Španjolske, Švedske, Njemačke, SAD-a, Velike Britanije…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu