FOTO: Hotelski brend Lošinj Hotels&Villas dao svoj doprinos promicanju korištenja zelenih automobila

Autor: Poslovni.hr , 30. rujan 2016. u 13:09
Foto: Press

Podsjetimo, tijekom dvotjednog putovanja Saša Cvetojević je u sklopu svoje 10.000 kilometara duge turneje u Tesli S proputovao kroz čak 17 europskih zemalja.

Svoj doprinos očuvanju zaštite okoliša te podizanju svijesti o mnogobrojnim prednostima upotrebe elektroničkih automobila dao je i lošinjski hotel Bellevue, hotelskog brenda Lošinj Hotels&Villas, Grupe Jadranka. Tako je LHV pružio potporu projektu Tesla Electric Connection Saše Cvetojevića u sklopu koje je s automobilom Tesla S proputovao 17 europskih zemalja.

Naime, upravo hotel Bellevue 5* jedan od svega osam hotela u Hrvatskoj, koji u svojoj ponudi imaju punionice za električna vozila, od čega su u Bellevueu čak dvije originalne punionice automobilskog brenda Tesla. Zahvaljujući tome hotel Bellevue je upisan na Teslinu mapu, koja ljubiteljima ovih električnih automobila pokazuje izdvojene objekte koji posjeduju originalne punjače, što prilikom putovanja s električnim automobilom predstavlja vrlo važan faktor u planiranju.

Upravo podizanje osviještenosti o prednostima korištenja električnih automobila u svakodnevnoj upotrebi, sastavni je dio filozofije održivog razvoja koju njeguje cijela Grupa Jadranka. Tako je Grupa Jadranka ponosni nositelj certifikata ISO 9001:2000 za upravljanje sustavom kvalitete, te ISO 14001:2004 za sustav upravljanja okolišem. Također, plaže Veli žal i Vitality hotela Punta ponosno viju Plavu zastavu koja je međunarodno ekološko priznanje za očuvanje okoliša.

Podsjetimo, tijekom dvotjednog putovanja Saša Cvetojević je u sklopu svoje 10.000 kilometara duge turneje u Tesli S proputovao kroz čak 17 europskih zemalja. Ideja turneje bila je proći Europu od njezine najjugoistočnije do najsjevernije točke, dok je svrha turneje bila poticanje svijesti o korištenju električnih automobila koji znatno manje štete okolišu od klasičnih automobila. Upravo u tom segmentu istaknula se Grupa Jadranka, zajedno sa svojim hotelskim brendom LH&V-a, koja zahvaljujući kontinuiranom ulaganju, unaprjeđenju ponude i filozofiji održivog razvoja, posjeduje certifikate kojima uz visoke standarde kvalitete usluge i hrane, jamči i visoku razinu ekološke osviještenosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close