Koliko ste puta vidjeli prazna hotelska predvorja, neiskorištene zone za sjedenje ili za rad u hotelskim hodnicima te prazne hotelske barove? Umijeće uređenja hotela krije se upravo u prepoznavanju potreba i navika samih korisnika te dizajniranju prostora u skladu s istima. Iskustvo korisnika mora biti na prvom mjestu, a to se često u potrazi za estetikom zaboravlja. Unatoč svojevrsnom hotelijerskom boomu na našem tržištu, uređenje koje stavlja korisnika i njegove potrebe u fokus, mora biti imperativ kako dizajnera tako i investitora.
Primjeri uređenja hotela, koje je zagrebačka tvrtka DC&T realizirala u Dubaji, pokazuju kako se prilikom dizajniranja može voditi računa o multifunkcionalnosti prostora, što je posebno važno za hotele u kojima se organiziraju razni društvo-kulturni eventi, konferencije i slični događaji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu