Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Grad Zagreb dobio novi vizualni identitet

Autor: Poslovni.hr/Hina
18. ožujak 2025. u 07:53
Podijeli članak —
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Na natječaj je pristiglo 59 radova, a dodijeljeno je ukupno pet nagrada.

Novi vizualni identitet Grada Zagreba, odabran putem javnog natječaja koji je provelo Hrvatsko dizajnersko društvo, predstavljen je u ponedjeljak, a prvu nagradu osvojio je koncept “Slobodan čovjek u slobodnom gradu”, čiji su autori Boris Malešević, Katja Malešević i Feđa Vukić.

“Rješenje artikulira identitet Zagreba kao otvorenog, vedrog i ponosnog grada, te omogućava kvalitetniju komunikaciju prema građanima i posjetiteljima”, priopćili su iz Ureda gradonačelnika.

Ocjenjivački sud u sastavu Ira Payer, Nina BačunTom DorresteijnLuka Korlaet i Luka Thumm jednoglasno je ocijenio kako pobjednički rad predstavlja strateški čvrst temelj za vizualni identitet grada, spajajući njegovu bogatu tradiciju sa suvremenim dizajnerskim pristupom. Predsjednica ocjenjivačkog suda Ira Payer naglasila je kako rješenje uspješno balansira prošlost i suvremenost te omogućava jasnu i dosljednu komunikaciju grada.

Foto: Grad Zagreb

Vizualni identitet je ključan za način na koji građani i posjetitelji doživljavaju grad, rekao je zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet. ” Rješenje koje smo odabrali ima potencijal jasno komunicirati emocije koje Zagrepčani osjećaju prema svom gradu: ljubav, ponos, sreću i povezanost. Slogan ‘Zagreb, volim te!’ jednostavan je, ali snažan izraz tih emocija”, poručio je.

Na natječaj je pristiglo 59 radova, a dodijeljeno je ukupno pet nagrada. Drugo mjesto osvojio je koncept “Veliko Z” studija Kuna Zlatica, dok je trećeplasirani “Reflection” djelo studija Futura DDB. Četvrto mjesto pripalo je konceptu “Nove NOVE Tendencije” studija Tutta Forza, a peto rješenju “KVA01” autora Vedrana Židanika.

Foto: Grad Zagreb

Predsjednik Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD) Sven Sorić najavio je kako slijedi faza razrade i testiranja identiteta kako bi se osigurala njegova primjena u različitim komunikacijskim kanalima Grada Zagreba, uključujući digitalne platforme i javne usluge poput informacija o rasporedu odvoza otpada ili aplikacija za kupnju karata za javni prijevoz.

Autor: Poslovni.hr/Hina
18. ožujak 2025. u 07:53
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close