Čak se suvremena psihologija zabavila pitanjem zašto je baš ovaj modni dodatak postao statusnim simbolom i ‘mračnim predmetom želja’ te se skovao i termin ‘bagology’. S njihova se gledišta, kažu, iz načina na koji žene nose torbicu može saznati puno o njenom karakteru. Ne ulazeći dublje u tu problematiku, već je s površine jasno da osim što su neosporivo nužne i praktične, torbe danas dolaze u toliko različitih varijanti, oblika, dizajna i boja da je gotovo nemoguće izbjeći pretvaranje u strastvenog kolekcionara. Pritom nema većeg zadovoljstva od onog kada se dođe do kakvog unikatnog ili primjerka iz ograničene linije.
Na sreću, danas postoje mladi i odvažni dizajneri koji ruše granice i inovacijama kreiraju vrhunske modele. Hrvatsko se tržište svojom originalnošću po tom pitanju nimalo ne razlikuje od ostatka svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu