Novi igrač na domaćem tržištu po mnogočemu se razlikuje od drugih

Autor: Darko Bičak , 05. studeni 2022. u 08:00
Na predstavljanje tvrtke u hotel Esplanade stigli su čelnici Toyote Croatia i Toyote Adria/D: Puklavec/PIXSELL

Petnaesta leasing kuća u RH Toyota Tsusho Leasing Croatia podjednako cilja privatne i pravne klijente.

Iako je hrvatsko tržište malo u europskim okvirima, a po kupovnoj moći i dosta skromno, na njemu djeluje čak 15 leasing kuća za kupnju automobila.

Upravo je jučer predstavljeno najnovije, petnaesto, ali koje se po mnogim kriterijima razlikuje od ostalih. Radi se o Toyota Tsusho Leasing Croatia (TTLC) koja će biti zadužena za financiranje nabavke isključivo brendova Toyota i Lexus.

Kako je na prezentaciji tvrtke u Zagrebu pojasnila Ruža Ercegović, predsjednica Uprave TTLC-a, na ovaj se način želi ojačati brend Toyote na hrvatskom tržištu, ali i povećati prodaju automobila tih brendova.

”Kad smo kretali u projekt, bilo nam je jasno da je Hrvatska ‘mala bara s puno žaba’ po pitanju brojnosti leasing kuća i veličine ukupnog tržišta.

Ne, za razliku od većine ostalih konkurenata kojima su vlasnici banke, naš vlasnik je korporacija Toyota čiji primarni cilj nije da mi budemo što profitabilniji u što kraćem roku, već da čitav sustav dobije dodatnu vrijednost i kvalitetu. Podjednako ćemo biti fokusirani na pravne osobe, kao i na privatne osobe.

Iako nam je cilj plasirati što više novih automobila, bavit ćemo se i financiranjem nabavke rabljenih. Plan je da do 2025. polovica svih Toyota na hrvatskom tržištu bude financirana kroz TTLC”, kazao je Ercegović.

Predsjednik uprave Toyote Adria Yosuke Arai istaknuo je da je njihov model financiranja, Toyota Financial Service, u Adria regiji prisutan od 1998., a u Hrvatskoj od 2002., otkad postoji Toyota Croatia.

Razloge za unapređenje financijskog modela kroz TTLC, koji je osnovan u travnju 2022., vide se u trendovima koji sve više prevladavaju u gospodarstvu i društvu, a koji konkretno znače da se fokus s vlasništva seli na kvalitetu korištenja uz maksimalnu fleksibilnost.

Krešimir Bago, direktor Toyote Hrvatska, istaknuo je da je preko njih u proteklih 20 godina isporučeno 48.000 Toyota i Lexus vozila na hrvatskom tržištu.

Trenutno se, navode u Toyoti, gotovo 30% vozila u Hrvatskoj prodaje za gotovinu, a ostatak kroz kreditne i leasing linije. Toyota želi puno veći udio u flotama jer su trenutno njihovi glavni kupci građani.

Komentirajte prvi

New Report

Close