Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook uvodi promjenu koja se neće svakome svidjeti

Autor: Poslovni.hr
29. lipanj 2017. u 08:46
Podijeli članak —
Foto: Borna Filić / Pixsell

Postoji mogućnost isključenja ove nove mogućnosti.

Facebook je odlučio promijeniti način prikupljanja podataka i prikazivanja prilagođenih reklama, ali ne na način koji bi se očekivao.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, kompanija je izjavila da oglašivači sada mogu prikazivati reklame na osnovu uzoraka korištenja društvene mreže svih korisnika jednog kućanstva, piše The Next Web.

Facebook je odlučio promijeniti način prikupljanja podataka i prikazivanja prilagođenih reklama, ali ne na način koji bi se očekivao.

Naime, kompanija je izjavila da oglašivači sada mogu prikazivati reklame na osnovu uzoraka korištenja društvene mreže svih korisnika jednog kućanstva, piše The Next Web.

Ideja iza ove odluke je ta da odnosi unutar članova jednog kućanstva pružaju korisne informacije prilikom kupovine određenog artikla.

Primjerice, obzirom da obitelji putuju zajedno, prikazivanje reklama o putovanjima može znatno utjecati na njihovu odluku za destinaciju. Osim toga, roditelji mogu vidjeti prijedloge za poklon djetetu za praznike ili rođendane, i slično.

Za oglašivače, Facebook i još ponekoga ovo su korisne informacije, no za one koji ne žele da kompanije poput Facebooka znaju toliko informacija o njima… Baš i ne.

Treba naglasiti da postoji mogućnost isključenja ove nove mogućnosti.

Autor: Poslovni.hr
29. lipanj 2017. u 08:46
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close