Exitov Sea Star u Umagu u svojih je šest održanih izdanja, od 2017. do 2024. hrvatskoj ekonomiji donio oko 40 milijuna eura izravne koristi, ističu organizatori velikog glazbenog festivala koji se izdvaja održavanjem izvan sezone.
Istraživanje o učinku na ekonomiju obavila je nezavisna agencija TIM Centar. Ističe se da je u šest izdanja ukupna vrijednost promocije festivala i destinacije, fokusiranih na brendiranje Umaga, Istre i hrvatskog primorja, na domaćem i mnogim inozemnim tržištima iznosila je 30,2 milijuna eura, što pak u zbiru znači da je Sea Star Hrvatskoj donio više od 70 milijuna eura ekonomske i promotivne koristi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu