Samostalno znanstveno djelo autorice dr. sc. Maje Daraboš u suradnji s renomiranim izdavačem Nakladom Ljevak doživjelo je svoju premijeru u petak, 20. studenoga 2015. Promociji su nazočili i promovirali knjigu dekan Ekonomskog fakulteta u Splitu prof. dr. sc. Željko Garača, prodekan za međunarodnu suradnju i akreditacije Ekonomskog fakulteta u Zagrebu prof. dr. sc. Jurica Pavičić, pročelnik Katedre za organizaciju i menadžment Ekonomskog fakulteta u Zagrebu prof. dr. sc. Darko Tipurić, pročelnik Katedre za management Ekonomskog fakulteta u Splitu prof. dr. sc. Želimir Dulčić, gospodin Zdenko Ljevak direktor izdavačke kuće Naklada Ljevak te brojni gosti i uzvanici iz hrvatskih poduzeća – Mercator, Atlantic Grupa, Agrokor, Printera i Igepa grupa koji su svojim dolaskom potvrdili potporu ovom projektu.
Knjiga Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima je apsolutni novitet u području strategije u uvjetima snažne konkurencije, ne samo u Hrvatskoj, veći i na globalnoj razini. Nastala je kao rezultat višegodišnjega rada i istraživanja u području konkurentske dinamike i strateškoga pozicioniranja poduzeća, a sve u svrhu pružanja svojevrsne pomoći poduzećima za što uspješnije razumijevanje i konkuriranje u dinamičkoj okolini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu