Velika sportska natjecanja utječu na povećanu potrošnju kupaca, a profitiraju i marketinške agencije. Kako je, naime, pokazalo nedavno istraživanje udruženja oglašivača HURA-e, za očekivati je da će u mjesecu održavanja Europskog prvenstva u nogometu broj reklama porasti od pet do šest posto.
Intenzitet oglašavanja najčešće ovisi o tome koliko su hrvatski nogometaši uspješni te koliko dugo će se zadržati u Francuskoj. U HURA-i procjenjuju da bi oglašivači od EP-a u Francuskoj mogli dodatno zaraditi 10-ak milijuna kuna. Tijekom takvih događanja posebice raste oglašavanje pića, uglavnom piva, hrane, elektronike, ali i trgovačkih lanaca. Sve više tvrtki za slična sportska događanja lansira prigodna "navijačka" pakiranja svojih proizvoda. Najagresivnije kampanje obično imaju pivovare, a u posljednje vrijeme i prozvođači televizora. U Zagrebačkoj pivovari ističu da prema dosadašnjem iskustvu, tijekom održavanja velikih nogometnih natjecanja očekuju porast prodaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu