Više od 70 hrvatskih ekoloških proizvođača prijavilo se na natječaj Zelena ideja, čiji je cilj pomaganje proizvođačima u nastupu na tržištu besplatnim uslugama promocije koje će im pružati marketinški stručnjaci. Zelena ideja projekt je Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), koji su podržali Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede.
Pavić Grey
Marketinške aktivnosti često prati loša reputacija usmjerenosti samo na novac i prodaju pod bilo koju cijenu
Na natječaj se prijavilo 14 ekoproizvođača sa zagrebačkog područja, iz Dalmacije je pristiglo 16 prijava, a 11 proizvođača je iz područja Slavonije. Gotovo polovina proizvođača koji su se prijavili bavi se proizvodnjom i preradom ekološkog voća i povrća (31 prijava), a znatan broj prijava odnosi se i na proizvodnju ekološkog vina i maslinova ulja, gdje prednjače dalmatinski proizvođači. Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka. "Naši proizvođači svjesni su da im nedostaje prepoznatljivost i isticanje u odnosu na konkurenciju te da promociju svojih proizvoda trebaju podići na višu razinu.Uz pomoć marketinških stručnjaka HURA-e vjerujem da će im se otvoriti novi kanali kojima mogu doprijeti do potencijalnih kupaca", istaknuo je Luka Duboković, direktor agencije BBDO Zagreb.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu