Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

EIB odbio financirati gradnju mosta Svilaj

Autor: Josip Bohutinski/VL
17. srpanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
S obzirom na to da ta banka financira gradnju mosta Svilaj, imala je pravo odobriti ili ne ponudu koju su prihvatili investitori

S obzirom na to da ta banka financira gradnju mosta Svilaj, imala je pravo odobriti ili ne ponudu koju su prihvatili investitori.

Europska investicijska banka (EIB) nije prihvatila zagrebačku građevinsku tvrtku Viadukt za izvođača radova na mostu Svilaj koji će povezivati Hrvatsku te Bosnu i Hercegovinu preko Save na koridoru Vc.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Stoga će Hrvatske autoceste i Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, koji su investitori, morati raspisati novi natječaj, treći po redu za izvođača radova za gradnju mosta Svilaj. EIB-u je bilo neprihvatljivo to što su jeftinije ponude za gradnju mosta odbijene. S obzirom na to da ta banka financira gradnju mosta Svilaj, imala je pravo odobriti ili ne ponudu koju su prihvatili investitori.Viadukt je tako ponudio 24,8 milijuna eura, dok su tvrtke OHL i Skladgradnja bile spremne most sagraditi za 23,8 milijuna eura, a Hidroelektra Niskogradnja i Integral inženjering za 24,3 milijuna eura. 

Europska investicijska banka (EIB) nije prihvatila zagrebačku građevinsku tvrtku Viadukt za izvođača radova na mostu Svilaj koji će povezivati Hrvatsku te Bosnu i Hercegovinu preko Save na koridoru Vc.

Stoga će Hrvatske autoceste i Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, koji su investitori, morati raspisati novi natječaj, treći po redu za izvođača radova za gradnju mosta Svilaj. EIB-u je bilo neprihvatljivo to što su jeftinije ponude za gradnju mosta odbijene. S obzirom na to da ta banka financira gradnju mosta Svilaj, imala je pravo odobriti ili ne ponudu koju su prihvatili investitori.Viadukt je tako ponudio 24,8 milijuna eura, dok su tvrtke OHL i Skladgradnja bile spremne most sagraditi za 23,8 milijuna eura, a Hidroelektra Niskogradnja i Integral inženjering za 24,3 milijuna eura. 

Autor: Josip Bohutinski/VL
17. srpanj 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close