Edukacije za beauty savjetnike i drogeriste povećavaju kompetencije zaposlenika i prekretnica su u poslovanju

Autor: Marta Duić , 15. ožujak 2020. u 22:00
Cilj Douglas akademije dijeljenje je praktičnog znanja koje će djelatnici moći lakše primijeniti u poslu te uz ulogu prodavača imati i ulogu beauty savjetnika

Otvaranjem Douglas akademije i pružanjem odgovarajuće edukacije našim djelatnicima osiguravamo da su naši kupci u pravim rukama, kažu u toj tvrtki.

Nakon uspješne godine koju su obilježili rast prometa u parfumerijama i na web shopu, porast broja kupaca te dolazak novih brendova, Douglas parfumerije nastavljaju u Hrvatskoj u pozitivnom tonu i u 2020. godini.

Dosadašnje edukacije i usavršavanja djelatnika unaprijeđena su i podignuta na višu razinu kada je krajem veljače otvorena Douglas beauty akademija. Akademija je zamišljena kao mjesto na kojem će djelatnicima Douglas parfumerija biti omogućena još bolja i opsežnija edukacija od strane stručnjaka, a iz tvrtke kažu da je posebna iz više razloga.

Jedan dio akademije dizajniran je poput parfumerije te se u njemu nalaze razni make up brendovi, mirisi i proizvodi za njegu lica i tijela kako bi se u poznatom okruženju djelatnike učilo svemu što trebaju znati o brendovima prisutnim u poslovnici i kako na najbolji način navedeno prezentirati kupcu.

Treneri brendova
Na akademiji će edukacije držati treneri iz Douglasa, ali i treneri brendova dostupnih u njegovim parfumerjama, kojima je cilj približiti brend djelatnicima i najvažnije – naučiti ih sve potrebno o beauty proizvodima dostupnim u Douglasu. Kako objašnjavaju, sve to rade s ciljem dijeljenja praktičnog znanja o proizvodima, novitetima i trendovima na tržištu koje će djelatnici moći lakše primijeniti u poslu te uz ulogu prodavača imati i ulogu beauty savjetnika kojemu se kupci mogu obratiti s povjerenjem.

Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglas parfumerija napominje kako se takav jedinstven pristup kupcima pokazao kao bitan čimbenik prilikom njihova donošenja odluke o kupovini, a Douglas parfumerije time što educiraju svoje zaposlenike kupcima osiguravaju novi nivo usluge.

Bokan

Cilj pretvoriti akademiju u školu šminkanja i mjesto edukacije za djelatnike, ali i za kupce.

Kako kaže, s obzirom na to da im se asortiman stalno širi, Douglas je shvatio da nije dovoljno djelatnicima prenijeti samo par informacija o novitetima i očekivati od njih da kupcu pruže pomoć u odabiru, već je nužno pružiti adekvatnu edukaciju o samim proizvodima i beauty industriji kako bi naučeno znanje mogli primijeniti u poslu te uz ulogu prodavača imati i ulogu savjetnika.

Peta u grupaciji
Douglasu je želja kontinuirano educirati djelatnike upravo na ovaj način, ali i privući što više predavača koji će sudjelovati u akademiji. Hrvatska je peta zemlja po redu iz Douglas grupacije koja je otvorila ovakvo mjesto, ali i jedna od najmanjih u usporedbi s drugima. Osim Hrvatske, Douglas akademija posluje u Njemačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj i Italiji.

“U proteklih 12 godina poslovanja, Douglas parfumerije imale su posebnu misiju – omogućiti kupcima da se osjećaju posebno uz nas i kod nas. Zadovoljstvo kupaca oduvijek je bila naša motivacija za rast i razvoj, stoga smo neprestano bili usmjereni na unaprjeđenje poslovanja i pružanje stručne usluge od strane naših djelatnika. Otvaranjem Douglas akademije i pružanjem odgovarajuće edukacije našim djelatnicima osiguravamo da su naši kupci u pravim rukama. Želja nam je biti omiljeno beauty odredište poznato ne samo po kvalitetnim proizvodima, nego i po najboljim savjetima”, izjavila je Bokan na otvorenju akademije.

Fostač-Krilčić

Koristimo blended learning, digitalizirano učenje online u kombinaciji s redovnom nastavom.

Prema njenim riječima, Douglas akademija označit će prekretnicu u poslovanju, a za nju postoje veliki planovi u budućnosti budući da je cilj pretvoriti ju jednog dana u školu šminkanja i mjesto edukacije ne samo za djelatnike, nego i za sve kupce i zainteresirane osobe koje žele znati više o beauty svijetu. Douglas parfumerije ulažu i u renoviranje prodajnih mjesta, naime modernizirane i preuređene parfumerije otvorene su dosad u Varaždinu, Šibeniku, Dubrovniku, Splitu i Puli dio su strategije unaprjeđenja poslovanja s ciljem pružanja jedinstvenog iskustva kupovine.

Tako poslovnica u Dubrovniku na površini od čak 217 kvadrata prvi puta u Hrvatskoj nudi jedinstveni koncept izlaganja proizvoda za njegu kože uz savjete za beauty rutinu, dok se kod preuređenja ostalih parfumerija vodilo računa o proširivanju postojećeg asortimana. Osim otvorenja Douglas beauty akademija, krajem veljače predstavljeno je i novo web skladište s većim prostornim kapacitetom i najnovija pogodnost za kupce – pick up station, mjesto na kojemu kupci u istom danu mogu naručiti i preuzeti svoj paketić.

Sličnu filozofiju o ulaganju u svoje zaposlenike ima i Drogerie Markt (dm) koji osim što uspješno posluje u Hrvatskoj slovi kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, i to već godinama. Projekt “Osnaživanje kompetencija za zapošljavanje u drogerijama” pokrenuli su još 2016. godine i tada je to bio prvi edukacijski program u Hrvatskoj usmjeren na razvijanje novog standarda drogerijskog zanimanja prema Hrvatskom kvalifikacijskom okviru.

U pitanju je edukacijski program za potencijalne zaposlenike drogerija, prodavaonica zdrave hrane i prirodne kozmetike, ukupne vrijednosti od 1,051 milijun kuna, sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 95 posto, a ubrzo, točnije godinu dana kasnije cijela priča nadograđena je u dm akademiju.

Dobili i nagradu
“Cilj projekta dm akademija, u sklopu kojeg educiramo djelatnike za zanimanje drogerist, jest razviti kompetencije i znanja naših djelatnika kako bismo kupcima koji posjete prodavaonice dm-a osigurali još bolju uslugu, prilagođenu njihovim potrebama i željama˝, objasnila je Ana Fostač-Krilčić, prokuristica, voditeljica resora ljudskih resursa i prodajne regije te članica Uprave dm-a u Hrvatskoj.

300

sati edukacije imaju polaznici dm akademije, koji osim iz Hrvatske dolaze i iz Srbije i BiH. U ovoj ih je godini 63

Ona objašnjava kako na dm akademiji djelatnici, tijekom 300 sati nastave, uče o svim temama koje su usko povezane sa specifičnim radnim mjestom prodavača u drogeriji, poput botanike, kemije, farmakologije, kozmetike, zdravlja, prehrane i asortimana, ali i o komunikaciji s kupcima i osnovama ekonomije. Dugoročni cilj akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u regiji, dakle i u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji, omogućiti školovanje za zanimanje drogerista, a posebno su ponosni što je logo za ovo zanimanje iz Hrvatske prihvaćen na razini cijele grupe.

Prve godine imali su 20 polaznika, a već sljedeće godine educiralo se njih 60. S obzirom na to da u edukaciji za drogerista sudjeluju i kolege iz dm-a Srbija te dm-a Bosna i Hercegovina, prve godine imali su ukupno četiri polaznika iz susjednih zemalja, a već sljedeće njih 12. U tekućoj godini u dm akademiji sudjeluje 63 polaznika.

“Pri edukaciji koristimo pristup blended learning, odnosno digitalizirano učenje putem online platforme u kombinaciji s redovnom nastavom zbog čega je projekt zavrijedio nagradu Learning Disruption Award za inovativan i digitalni pristup edukaciji djelatnika te doprinos razvoju tvrtke. Sva znanja koja djelatnici steknu na dm-ovoj akademiji pomažu im da kupcima pruže stručne savjete i bolje zadovolje njihove potrebe.

Inače, dm je u Hrvatskoj, nakon pilot-projekta prvi u koncernu započeo sa školovanjem djelatnika osnivanjem dm akademije za drogeriste 2017.godine”, pohvalila se za kraj članica Uprave Ana Fostač-Krilčić.

Komentirajte prvi

New Report

Close