Iako 90 posto malih i srednjih tvrtki u Hrvatskoj ima pristup internetu, samo 20 posto njih internet koristi kao alat za poboljšanje prodaje svojih proizvoda i usluga.
Pokazalo je to istraživanje koje je za tvrtku Google Hrvatska provela agencija za istraživanje tržišta GfK na uzorku od 700 malih i srednjih tvrtki iz cijele Hrvatske. I kada je riječ o e-trgovini, broj kupnji obavljenih putem interneta u Hrvatskoj je relativno nizak. Razlog tome leži, među ostalim, u slaboj lokalnoj ponudi e-trgovina. Prema podacima Eurostata, samo 16 posto korisnika interneta u Hrvatskoj obavilo je kupnju putem interneta, dok je taj broj dvaput veći u Sloveniji, a u Njemačkoj iznosi čak 65 posto. "Uzimajući u obzir navedene podatke, Google je prepoznao velik potencijal rasta u segmentu e-trgovine, budući da u Hrvatskoj postoji potrebna infrastruktura, kao i interes kupaca i trgovaca. Stoga smo pokrenuli program Google Engage za agencije kako bismo pomogli SEM i SEO stručnjacima, webmasterima, web dizajnerima i drugim internetskim stručnjacima da pomognu svojim klijentima učiniti ih uspješnima u on-line svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu