Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dubrovnik je Amerikancima najbolja kulturna destinacija za 2019.

Autor: Lucija Špiljak
17. prosinac 2018. u 15:02
Podijeli članak —
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Ove godine do kraja studenog u RH 1,6 milijuna noćenja gostiju iz SAD-a, od toga 410.000 u Gradu.

Grad Dubrovnik proglašen je najboljom kulturnom destinacijom za 2019. najvećim brojem glasova čitatelja i korisnika popularne američke platforme AFAR, koja dodjeljuje priznanja u sklopu kategorije destinacija. “AFAR priznanje najbolja je potvrda kvalitete i odlično izbalansirane kulturne ponude za domaće i strane posjetitelje”, rekla je Romana Vlašić, direktorica TZ Grada Dubrovnika, a turističkim djelatnicima i građanima Dubrovnika na priznanju je čestitao i direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ina Rodin, direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku, istaknula je, pak, da su promotivne aktivnosti i brojni projekti značajno doprinijeli popularnosti hrvatskih destinacija u SAD-u. U Hrvatskoj je od siječnja do kraja studenog 2018. s tržišta SAD-a ostvareno oko 580.000 dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, 23 i 18% više nego lani. A od svih destinacija Amerikancima je najdraži upravo Dubrovnik, u kojem su ostvarili više od 140.000 dolazaka i oko 410.000 noćenja.

Grad Dubrovnik proglašen je najboljom kulturnom destinacijom za 2019. najvećim brojem glasova čitatelja i korisnika popularne američke platforme AFAR, koja dodjeljuje priznanja u sklopu kategorije destinacija. “AFAR priznanje najbolja je potvrda kvalitete i odlično izbalansirane kulturne ponude za domaće i strane posjetitelje”, rekla je Romana Vlašić, direktorica TZ Grada Dubrovnika, a turističkim djelatnicima i građanima Dubrovnika na priznanju je čestitao i direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Ina Rodin, direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku, istaknula je, pak, da su promotivne aktivnosti i brojni projekti značajno doprinijeli popularnosti hrvatskih destinacija u SAD-u. U Hrvatskoj je od siječnja do kraja studenog 2018. s tržišta SAD-a ostvareno oko 580.000 dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, 23 i 18% više nego lani. A od svih destinacija Amerikancima je najdraži upravo Dubrovnik, u kojem su ostvarili više od 140.000 dolazaka i oko 410.000 noćenja.

Autor: Lucija Špiljak
17. prosinac 2018. u 15:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close