Ministarstvo državne imovine u prvoj je polovini ove godine s ciljem prodaje nekretnina i razvrgnuća suvlasničkih zajednica sklopilo 184 ugovora ukupne vrijednosti 83,1 milijuna kuna, a darovalo je i nekretnina u vrijednosti oko 118 milijuna kuna, navodi se u izvještaju o provedbi strateškog plana za razdoblje 2018. – 2020.
"Smanjenje državnog portfelja provodi se prodajom nekretnina i razvrgnućem suvlasničkih zajednica, a po toj osnovi su od početka godine do 30. lipnja 2018. sklopljena 184 ugovora ukupne vrijednosti 83,1 milijun kuna", kaže se u polugodišnjem izvještaju o provedbi načina ostvarenja i reformskih mjera iz revidiranog strateškog plana ministarstva državne imovine za razdoblje 2018. – 2020. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.i još jedan idealist lučonoša posttranzicijske hrvatske stvarnosti
”reformske mjere” (PD, 2018)
ja naprosto sam nadahnut i dirnut tom reformom koju hrvatska vlast provodi preko te neiskorištene državne imovine …
možda da naprave joint venture sa socijalnom službom i svu djecu rođenu u uvjetima prisile jugokomunističke vladavine prozovu, umjesto ‘stokom’ , kako to dobro kućno odgojen po božijoj pravdi oslovljava čovjek koji je gola iznimka hrvatske desne i lijeve političke scene u svim zamislivim i nezamislivim dimenzijama, neiskorištenom državnom imovinom o kojoj će brinuti cerp
ovo je suvišno čitati ko i komentirati…dovoljan je spontani odabir riječi autora ovog teksta
”aktivaciji neiskorištene državne imovine” (PD, 2018)
to zvući toliko nadahnjujuće , ko ne bi doživio žrtvu i herojstvo ljudi iz agencije koja je po treći ipo put promjenila ime ( iz ‘prvobitnog’ hfp) a to je, statistički posmatrano, više puta nego svaki prosječni lokal za frizerski salon ili ugostiteljski obrt u jednome od brojnih zagrebačkih šoping centara koji su nicali u teška tranzicijska vremena , prije dolaska uvoznog lobija Magme i McDonaldsa
Uključite se u raspravu