Druga cijev tunela Učka stajat će nas 200 mil. eura

Autor: Darko Bičak , 26. studeni 2019. u 07:57
Probijanje druge cijevi zahtjevan projekt/Goran Kovačić/PIXSELL

Trenutačno se u Hrvatskoj radi na prometnoj infrastrukturi ukupno vrijednoj 20 milijardi kuna.

Ovog trenutka investicije u hrvatsku prometnu infrastrukturu premašuju 20 milijardi kuna, od čega se veći dio ulaže u projekte unutar cestovnog sektora, rečeno je jučer na konferenciji Budućnost prometnog sustava Republike Hrvatske koju je u Opatiji organiziralo Hrvatsko društvo za ceste – Via Vita.

Na skupu, kojem je nazočio i resorni ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, raspravljalo se o aktualnostima cestovnog, željezničkog, plovnog i zračnog prometa te o strategiji, financiranju, javnoj nabavi, projektiranju, izgradnji infrastrukture.

Govoreći o dugotrajnim žalbenim postupcima u infrastrukturnim projektima, Butković je rekao da je najteže zaokružiti financijsku konstrukciju.

"Nije intencija Vlade da spriječimo ili umanjimo nekom pravo na žalbu, ali kada dobijete žalbe na dokumentaciju tvrtki koje se bave nekretninskim poslom ili rade nešto što nije vezano uz građevinske radove, onda to frustrira", rekao je Butković.

Dodao je da imamo niz investicija u cestovnu infrastrukturu, od završetka 5C koridora, autoceste prema Sisku, rješavanje istarskog ipsilona i druge cijevi tunela Učka, završetka dijela autoceste Zagreb-Macelj, brzih cesta u Zagorju, Bjelovaru, rješavanje crnih točaka.

Tu je posebno istaknuo EU fondove, uz čiju pomoć se rješavaju te velike investicije. Druga cijev Učke, uz prateću infrastrukturu, teška je 200 milijuna eura te će se graditi u fazama. 

Komentari (3)
Pogledajte sve


Koga to nas. Neka to koncesionar plati. Već je natukao za 20 tunela a nije osnove ugovora ispoštavao.
Npr. dvije trake pa da se može nazvati bar poluautocesta.

ja to isto ne razumijem. kakve veze mi imamo s tim? nek plate francuzi (firma povezana sa svim diktaturama, prevarama i pranjem novca na ovoj planeti) hrvoje šarinić i franjo tuđman. ovog zadnjeg će mi iskopati samo neka prizna gdje su pare.

Koga to nas. Neka to koncesionar plati. Već je natukao za 20 tunela a nije osnove ugovora ispoštavao.
Npr. dvije trake pa da se može nazvati bar poluautocesta.

Napokon posao za Viadukt i Hidrelektru!!!👏👍

New Report

Close