Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dostavu naručivao 3094 puta u godini. I nije štedio na napojnici

Autor: Sergej Novosel Vučković
31. siječanj 2022. u 14:37
Podijeli članak —
Foto: Sergej Novosel Vučković

Hrvatski klijenti na platformi Glovo lani su bili široke ruke u honoriranju dostavljača, a pojedinci su aplikaciju zaista i obilato upotrebljavali.

Kao nikad prije, unazad dvije godine čini se lako i praktično naručiti hranu ili bilo koji artikl koji nam zatreba i dati da nam ga se dostavi na kućnu ili poslovnu adresu. Online platforme za dostavu, razvijene u inozemstvu, od kojih je dobar broj i na hrvatskom tržištu, tu su nezaobilazne za zadovoljavanje naših potreba, jer kupac bira, naručuje i plaća, a dostavljači posao morao obaviti, bila kiša, snijeg, vrućina ili sparina. Često su za taj svoj trud da što brže isporuče obrok dok je još topli (ili dok, npr. cvijet još miriši) dostavljači, najčešće na biciklima, i ekstra honorirani, napojnicom.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

I tu se pokazalo, prema istraživanju španjolske platforme Glovo, da su potrošači u Hrvatskoj dosta šir(ok)e ruke – prosječno su gloverima dali 21 kunu ‘tipa’ i po tome su treći u svijetu, tj. među 25 zemalja gdje posluje Glovo. Normalno, treba reći da nije nužno da svaka dostava rezultira ovakvom materijalnom nagradom, uostalom nije ni svaka narudžba pod naplatom, ima ih i besplatnih, no zgodno je za vidjeti da hrvatskim potrošačima dosta znači kvalitetna usluga. A neki su je se bome u prošloj godini zaista “nauživali” – naime, iz Glova Hrvatska navode kako je jedan korisnik tijekom 2021. imao 3094 naruždbe. Nisu precizirali radi li se o pojedincu ili tvrtki koja je na taj način možda preko jednog accounta naručivala hranu za zaposlenike, ne zna se ni što je sve ubacivao u ‘košaricu’, no ispada da je taj korisnik svaki dan u 2021. imao po 8,5 naruždbi…

Kao nikad prije, unazad dvije godine čini se lako i praktično naručiti hranu ili bilo koji artikl koji nam zatreba i dati da nam ga se dostavi na kućnu ili poslovnu adresu. Online platforme za dostavu, razvijene u inozemstvu, od kojih je dobar broj i na hrvatskom tržištu, tu su nezaobilazne za zadovoljavanje naših potreba, jer kupac bira, naručuje i plaća, a dostavljači posao morao obaviti, bila kiša, snijeg, vrućina ili sparina. Često su za taj svoj trud da što brže isporuče obrok dok je još topli (ili dok, npr. cvijet još miriši) dostavljači, najčešće na biciklima, i ekstra honorirani, napojnicom.

I tu se pokazalo, prema istraživanju španjolske platforme Glovo, da su potrošači u Hrvatskoj dosta šir(ok)e ruke – prosječno su gloverima dali 21 kunu ‘tipa’ i po tome su treći u svijetu, tj. među 25 zemalja gdje posluje Glovo. Normalno, treba reći da nije nužno da svaka dostava rezultira ovakvom materijalnom nagradom, uostalom nije ni svaka narudžba pod naplatom, ima ih i besplatnih, no zgodno je za vidjeti da hrvatskim potrošačima dosta znači kvalitetna usluga. A neki su je se bome u prošloj godini zaista “nauživali” – naime, iz Glova Hrvatska navode kako je jedan korisnik tijekom 2021. imao 3094 naruždbe. Nisu precizirali radi li se o pojedincu ili tvrtki koja je na taj način možda preko jednog accounta naručivala hranu za zaposlenike, ne zna se ni što je sve ubacivao u ‘košaricu’, no ispada da je taj korisnik svaki dan u 2021. imao po 8,5 naruždbi…

Rekordan je, pak, dan bio 18. prosinca, neposredno prije Božića, kad je preko platforme u 28 gradova Hrvatske ostvareno 1,4 milijuna naruždbi! Statistički, najviše su hrvatski potrošači tražili i dobili burgera, što je u svijetu, primjerice, artikl broj 2 po popularnosti na Glovu. Ova je platforma lani u nas, u Zagrebu, prva u tom tržišnom segmentu dostava na zahtjev otvorila trgovinu za ekspresnu dostavu naručiocima različitih artikala, tzv. Micro Fullfilment Centar, nazvan Glovo Express, kakvih je ukupno u svijetu 96.

Inače, i dalje je otvorena pozicija glavnog Glovera u Hrvatskoj, tj. mjesto general managera, što je od dolaska platforme ovamo proljeća 2019. do lanjskog listopada bio Teo Širola, koji je otišao na funkciju COO-a Muzeja iluzija, hrvatske franšize sa svjetskim ispostavama.

Autor: Sergej Novosel Vučković
31. siječanj 2022. u 14:37
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close