Dostavom Pošta jače povezuje male proizvođače hrane i kupce

Autor: Suzana Varošanec , 27. ožujak 2020. u 08:00
Foto: Marijan Sušenj/PIXSELL

Omogućena je tako online narudžba paketa Podravkinih proizvoda, uz besplatnu dostavu, a kroz uslugu Žuti klik i po cijeni od 500 i 800 kuna.

Hrvatska pošta koristi sve svoje kapacitete u segmentu društveno odgovornog poslovanja kako bi kroz donacije i potporu lokalnim zajednicama pomogla građanima u tijeku izvanredne situacije zbog pandemije.

U završnici su i razgovori s Ministarstvom poljoprivrede oko sklapanja sporazuma po kojem će se uz uslugu dostave Pošte moći nesmetano povezivati mali proizvođači hrane i potrošači. Taj je dio važan sa stajališta sigurnosti opstanka OPG-ova i lanaca opskrbe.

Već su stavili na raspolaganje kapacitete Crvenom križu i Hrvatskom Caritasu glede dostave bez naknade. Poštini radnici na terenu čine sve da se građani osjećaju sigurno te da nisu sami, poručuju iz HP, čiji su poštari 25. ožujka preuzeli prve pakete s potrepštinama za starije i nepokretne građane radi isporuke na adrese primatelja. U jeku borbe za suzbijanje koronavirusa donirali su respirator vrijedan 200.000 kuna KB-u Sveti Duh.

Besplatna dostava paketa Podravkinih prehrambenih proizvoda uz pomoć Pošte – novi distribucijski kanal kojim se parira novim okolnostima, proizvod je udruživanja s prehrambenom industrijom. Omogućena je tako online narudžba paketa Podravkinih proizvoda, uz besplatnu dostavu, a kroz uslugu Žuti klik i po cijeni od 500 i 800 kuna.

Komentirajte prvi

New Report

Close