Domaći dizajneri i kreativci izboriili se za svoj sajam u sklopu Adventa

Autor: Marta Duić , 17. prosinac 2017. u 21:59
Foto: Zdravka Radić i Petra Lasić osmislile su sajam / PD

Okuplja se 15 izlagača, u planu je širenje koncepta i nakon blagdana.

Od četvrtka 21. prosinca Zagreb i zagrebački advent postaju bogatiji za još jedan kreativni događaj – HUSH HUSH market. Zaljubljenici u modu i dizajn će u dvorani Ilici 15/1,na prvom katu moći upoznati domaće dizajnere i umjetnike, a sajam će trajati tri dana. Prvi HUSH HUSH market koncipiran je kao izložbeno-prodajni sajam na kojem će se predstaviti petnaestak izlagača poput Di dizajn, Đurđa Prettyface, Eli’s Fantasy, GoRetro, LP design, Mala arta, Mustra, Tanja dela nešto i Visibaba pivo koji će nuditi dizajnerski nakit i odjeću za sve uzraste, prirodnu kozmetiku, proizvode za dom ili pak craft pivo.

Organizatorice HUSH HUSH marketa Petru Lasić i Zdravku Radić spojila je ljubav prema dizajnu, ali i nedostatak kreativnih sajmova na kojima bi se i one i kolege kreativci predstavili domaćoj javnosti. Baš zato žele ovu kreativnu priču i ponudu proširiti i na ostala godišnja doba. ˝Ideja za market se rodila iz vlastitog iskustva i potrebe nas, kreativaca, da se okupimo i predstavimo svoje radove i proizvode. U gradu kao što je Zagreb nedostaje takvih događanja, a budući da se ove godine ne održava ni artOmat, sinulo nam je da organiziramo vlastito događanje. I to u nadolazećem božićnom ozračju. HUSH HUSH market smo zamislili kao mjesto na kojem će ljudi upoznati naše dizajnere i umjetnike, kupiti ili isprobati njihove proizvode, ali i mjesto na kojem ćemo međusobno razmjenjivati iskustva i ideje“, poručila je Petra Lasić, vlasnica modnog brenda LP design koja iza sebe ima niz uspješnih sajmova u zemlji i inozemstvu.

Kako kažu, nakon niza sajmova na kojima su izlagale naučile su što očekuju publika i izlagači, kao i potencijalne izazove. ˝U Zagrebu je puno onih koji žele originalan, nekonfekcijski i domaći proizvod, posebice u vrijeme Adventa kada turisti koji žele kupiti nešto autentično. Mi im upravo to želimo ponuditi“, poručuju organizatorice.     

Komentirajte prvi

New Report

Close