Mogućnost naručivanja hrane online i dostave do kućnog praga usluga je koja dominira prehrambenom industrijom i ta je sve raširenija navika kupaca promijenila čak i poslovne strategije vodećih globalnih brendova.
KFC je mogućnost dostave u Hrvatskoj uveo u suradnji s web i mobilnim servisom za naručivanje hrane, Pauzom.hr, a i McDonald's je potvrdio da će kroz dvije godine nakon debija ove usluge u Europi, i na našem terenu uvesti tu mogućnost, dok iz Burger Kinga potvrđuju da je dostava smjer kojim će njihovo poslovanje krenuti u Hrvatskoj, ali nešto kasnije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu