Dok Hrvatska tek razmatra kako produžiti turističku sezonu bar do rane jeseni i kasnog proljeća, a ono malo zimskog turizma otišlo je u stečaj ili dim, Turska, Bugarska i Srbija mogu se pohvaliti značajnim ulaganjima u svoje skijaške destinacije, koje hrvatski gosti tek trebaju otkriti.
Iako još trebaju raditi na tome da se brojkama približe najposjećenim europskim skijalištima, dijelom zahvaljujući geografskom položaju, ali i strateškim potezima koji su privukli investitore, sve tri destinacije bilježe rast svog zimskog turizma, a u nastojanjima da iskoristi svoj zimski potencijal ove jeseni krenula je i Crna Gora. U posljednih deset godina Turska je tako udvostručila broj zimskih turista, s 2,7 milijuna dolazaka u 2004. na 4,8 milijuna u ovoj godini, stoji u upravo objavljenom izvješću Udruge Turskih putničkih agencija (TÜRSAB). U Turskoj je trenutno otvoreno 51 skijalište, a kapaciteti u zimskom turizmu trenutno prelaze 9,5 tisuća kreveta. Turska je tako zauzela 18. mjesto na listi zemalja s najvećim skijaškim objektima, no kako ima ambicije biti domaćin Zimskih olimpijskih igara u planu su nova ulaganja. Zanimljivo je pritom da su zimski paketi u Turskoj znatno skuplji od onih na ljetnim destinacijama, te su više od dvostruko više od cjena u bugarskom Banskom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu