Premda optimizma ne nedostaje u očekivanja (i) od ovogodišnje sezone, turistički djelatnici ipak s nelagodom dočekuju vijesti o usporavanju gospodarstava na tri ključna tržišta – Njemačkoj, Italiji i Velikoj Britaniji.
Zasad se računa s prometima na tragu lanjskih, no s padom dobiti turističke kompanije najavile su rezanje ulaganja. Prema podacima prvog Turističkog impulsa koji će kvartalno provoditi Hrvatska udruga za turizam na čelu s bivšim ministrom Veljkom Ostojićem, 15-ak najvećih turističkih kompanija koje ostvaruju 81 posto dobiti hotelskog sektora, računa sa sedam posto većim prihodima. Istodobno, kalkuliraju da i slijedi rast troškova rada od 8,6 posto te pad dobiti od 4,8 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu