Dobra online reputacija stečena kvalitetom usluge, ali i aktivno upravljanje reputacijom putem društvenih mreža i drugih kanala, izravno utječu na rast prihoda hotela. Taj je utjecaj najjači u segmentu 'upscale' i luksuznih hotela, pokazala je analiza konzultanata kuće Horwath HTL Zagreb napravljena na temelju ocjena TripAdvisora i analize rezultata poslovanja hotela.
U Horwathu ističu da je riječ o prvoj analizi odnosa online reputacije i hotelskih performansi na globalnoj razini. "U istraživanju provedenom na 112 odmorišnih hotela na obali Hrvatske i Crne Gore dokazali smo stupanj međuovisnosti ocjena hotela na TripAdvisoru i prihoda smještaja po sobi (RevPAR) te dali preporuke hotelijerima za efikasno unapređenje hotelske online reputacije. Naime, online ocjene postaju sve značajnije i one danas potencijalnim putnicima predstavljaju glavni izvor informacija, postajući tako ključni marketinški kanal neposrednog prijenosa informacija o hotelima diljem svijeta", kaže Sanja Čižmar iz Horwatha.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu