Članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2016./2017. dm je u Hrvatskoj ostvario 2,1 milijardu kuna prometa te rast od 5,4 % u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to i prosječan kupovina u dm-u rasla je za 2,62 posto.
dm je uložio više od 74 milijuna kuna u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar na Jankomiru iz kojeg se isporučuje 14.000 proizvoda te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu