Godinu dana prošlo je od početka pretplate. Jesu li vaša očekivanja ispunjena?
U cijeli projekt ušli smo dugoročno. Naravno da smo imali prije toga opsežna istraživanja, business caseve i proračune, međutim nismo znali u kojem roku će se naša očekivanja početi ostvarivati. Sada mogu reći da smo prilično zadovoljni brojem aktivnih pretplatnika u godinu dana, tj. da su naša očekivanja premašena. Ipak, svjesni smo da je stvaranje navike plaćanja online novinarskog sadržaja dugotrajan proces i da nema rezultata preko noći. Masovna proširenost interneta naučila je korisnike da je novinarski sadržaj besplatan, iako je to daleko od stvarnosti. Imamo puno težu startnu poziciju od nekih drugih industrija sadržaja, poput filmske koja se distribuira putem streaming servisa, jer su naši korisnici naviknuti da je sadržaj besplatan. No, ta svijest se uspješno mijenja i kao lideri u digitalnim inovacijama, ne bojimo se izazova.