Direktne aviolinije jedan su od najboljih načina da hrvatski turistički sektor poveća udio azijskih gostiju. Pokazuje to i činjenica da je direktna aviolinija Zagreb – Seoul pomogla ove godine povećati broj južnokorejskih gostiju u Lijepoj Našoj.
Hrvatska je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta Južne Koreje ostvarila 160 tisuća dolazaka i 210 tisuća noćenja, što je u odnosu na lani rast od 37 posto u dolascima i 34 posto u noćenjima. U Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) očekuju nastavak pozitivnih trendova i tijekom iduće godine. HTZ nije jedini koji bilježi rast, rast turista iz Azije primijetili su i u Unilineu, kompaniji za destinacijski menadžment.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu