U izvješću o provedenom nadzoru financiranja izborne promidžbe na EU izborima, DIP je utvrdio da su jumbo plakati s napisima o Gradu Zagrebu, plaćeni iz gradskog proračuna, bili prikrivena izborna kampanja stranke Milana Bandića.
Naime, Grad Zagreb je u 2019., za vrijeme trajanja predizborne promidžbe, postavio ukupno 175 jumbo plakata u Zagrebu i okolici. Plakati s logom grada Zagreba na sebi su imali različite natpise, poput "Zagreb je jedini grad s pozitivnim prirodnim prirastom u Hrvatskoj", "Zagreb ima najbolji obrazovni standard u Hrvatskoj ", "Zagreb je šampion hrvatskog turizma" i "Advent u Zagrebu tri puta zaredom proglašen najboljim u Europi".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu