Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dio ugostitelja diže cijene pića kako bi pokrili gubitke

Autor: Poslovni.hr
18. svibanj 2020. u 14:19
Podijeli članak —
Foto: Borna Filic/PIXSELL

Iako su kafići i restorani otvoren u ponedjeljak, prvi tjedan je promet u njima je znatno niži nego je bio prije koronakrize, a neki su odlučili i dići cijene. 

Predsjednik Nacionalne udruge ugostitelja Marin Medak kaže da cijene idu gore jer su i distributeri pića promjenili uvjete, ali ističe da to ne smatra ispravnim putem: Bolje je osmisliti popuste i pokušati privuči više ljudi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iako su kafići i restorani otvoren u ponedjeljak, prvi tjedan je promet u njima je znatno niži nego je bio prije koronakrize, a neki su odlučili i dići cijene.

Predsjednik Nacionalne udruge ugostitelja Marin Medak kaže da cijene idu gore jer su i distributeri pića promjenili uvjete, ali ističe da to ne smatra ispravnim putem: Bolje je osmisliti popuste i pokušati privuči više ljudi.

Iako su kafići i restorani otvoren u ponedjeljak, prvi tjedan je promet u njima je znatno niži nego je bio prije koronakrize, a neki su odlučili i dići cijene.

Da je dio ugostitelja odlučio poskupjeti piće potvrdio je za 24sata predsjednik Nacionalne udruge ugostitelja Marin Medak. Ali kaže da se se radi o manjini, oko 10 posto njih na taj način pokušava pokriti manji promet i manji kapacitet u svojim lokalima zbog epidemioloških mjera. No postoji, kaže, još jedan razlog.

“Dobavljači pića više ne daju rabate koji su prije krize bili od 10 do 20 posto. Također se traži i plaćanje unaprijed i više ne daju odgode plaćanja. I oni su pogođeni krizom i ostali su dužni prema svojim dobavljačima, tako da se radi o spirali jer su njima ostali milijuni neplaćeni kod ugostitelja koji su preko noći morali zatvoriti lokale. Ljudi se prilagođavaju i pokušavaju dizanjem cijena pokriti gubitke i manji promet. Osobno ne mislim da je to ispravna logika, nego smatram da bi trebalo raditi suprotno – ići s popustima kako bi se privukli gosti. Dobar primjer su ugostitelji u Opatiji koji su dogovorno odlučili spustiti cijene 19 posto do kraja svibnja”, rekao je Marin Medak.

Kaže da će većina nastaviti sa starim cijenama i modelom, ali da je restoranima u prvom tjednu ostvareno otprilike 30 posto prometa u odnosu na onaj ranije, dok je su mali “kvartovski” kafići na 80 posto prometa. Medak kaže i da 1. lipnja prestaju mjere pomoći Vlade. Beč je uveo vouchere od 50 eura koji obitelj može potrošiti u restoranu kako bi spasili tu granu usluge u austrijskoj metropoli.

“Od 50-ak tisuća zaposlenih, sigurno će barem 15.000 ljudi do srpnja izgubiti posao, a ako sezona podbaci, tek onda nas čeka teška jesen”, zaključuje Medak.

Autor: Poslovni.hr
18. svibanj 2020. u 14:19
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Netrebaju dizat cjene neka stave korona naknadu na nju se ne placa pdv ,kad mize drzava po racunuma stavljat desetak naknada i tvrdit da nista nije poskuoilo migu i oni ,ako je kava 10 kn neka stave 3 kn i 7 kuna naknada to je cista zarada

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close