Digitalni stručnjak postaje sve atraktivnije zanimanje

Autor: Barbara Krečak , 11. srpanj 2017. u 16:22
FOTO: Thinkstock

“Sve više početnika počinje se baviti digitalnim marketingom jer je ovo područje popularno, očekuju instant uspjeh i prepoznatljivost”, objašnjava Tomislav Pancirov, digitalni stručnjak i vlasnik agencije za digitalni marketing.

Da bi postali stručni u ovom području najkorisnije je učiti online ili odslušati tečaj digitalnog marketinga koji organizira većina digitalnih agencija. U Hrvatskoj još ne postoji sveučilište na kojem bi studenti mogli upisati studij digitalnog marketinga.

U privatnim školama organiziraju se edukacije za digitalni marketing, primjerice edukacija za specijalista internetskog marketinga na Otvorenom učilištu Algebra. Profesor na učilištu Algebra Marko Jambrešić, ujedno i student diplomskog studija poslovne ekonomije objašnjava "Ono što radim u agenciji za digitalno oglašavanje i sam predajem na Otvorenom učilištu Algebra i učim različite profile ljudi oglašavanje na Google AdWords platformi." Navodi da u većini slučajeva nitko nije čuo za to, ili je čuo ali ne zna raditi na toj platformi. To je zabrinjavajuće jer ova platforma postoji preko 10 godina.

Najnoviji program za digitalne edukacije dostupan Hrvatima MBA Digital organizira Business school Cotrugli. "Sjedište programa je u Dubaiu, ali predavanja se mogu slušati u raznim gradovima u Europi u kojima Business school Cotrugli ima svoje sjedište", kaže Marketing Manager Cotruglia Marijan Palić. Većina predavača je iz inozemstva, a kolegij "Digitalna transformacija" predaje profesor Manuel Alonso Coto – direktor inovacija, digitalne transformacije i marketinga na IE Business School. Za ovaj program polaznici će izdvojiti 10 000 eura. 

Poduzetnica Azra objašnjava kako je ona postala digitalni stručnjak uz kombinaciju formalne edukacije i samostalnog učenja: "Spoj novinarske znatiželje i ljubavi prema novim tehnologijama su me doveli do toga da većinu trendova i know howa naučim sama. Radi forme sam završila prekvalifikaciju za zvanje Voditeljica marketinga u Poslovnoj školi Filaks. Bila sam i na Google edukacijama te nizu neizravno vezanih seminara i radionica." Azra Imširović danas je vlasnica agencije za marketing i web usluge Dekoder. 

Druga iskustva svjedoče kako je moguće postati uspješan digitalni stručnjak i bez formalnog obrazovanja. Nakon što je Andreja Rambrot završila Magisterij kroatistike i komparativne književnosti počela je u slobodno vrijeme slušati edukacije o digitalnom marketingu na stranicama: HubSpot, CopyBlogger, Udemy, Alison, Coursera, Conversion XL… Rambrot zaključuje "Smatram da formalno obrazovanje ni certifikati nisu važni, puno je bitnije držati korak s novostima koje izlaze u praksi."

Komentari (3)
Pogledajte sve

Puno rada i neprekidno praćenje trendova. Uz formalno obrazovanje, neophodne su i dodatne edukacije, bilo da je riječ o organiziranim i plaćenim ili samostalnim online (ponekada i besplatnim) predavanjima. Tako da sve što je napisano, stoji.
Vaš link …

Bljuje mi se kad vidim kako neke firme kao npr Dekoder deklariraju sebe kao stručnjake a u par godina tri puta zatvore firmu i 4 puta otvore. Pa to je samo u našoj državi moguće.

Postoji stručni i specijalistički studij digitalnog marketinga u Visokom učilištu Algerbra, a ne samo edukacije.

New Report

Close