Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovna 2026.
Farmaceutika

Desetu obljetnicu Adrialaba obilježili nastavak širenja poslovanja i jačanje pozicije na tržištu

Povezana tvrtka najveće farmaceutske kompanije u domaćem vlasništvu proteklih godina bilježi kontinuirani rast, a najnovija aktivnost je preuzimanje distribucije poznatog ljekarničkog proizvoda.

Autor: Native tim PD
03. prosinac 2025. u 22:00
Direktor tržišta Adrialaba Marko Štetić i direktor Adrialaba Vice Buljanović, s Gordanom Blagoevim, direktorom tvrtke Biska koja je posljednjih 33 godine distribuirala Polar Ice u Hrvatskoj/PD

Adrialab je farmaceutska tvrtka iz Rijeke osnovana 2015. godine kao dio JGL Grupe. Tvrtka je specijalizirana za razvoj i proizvodnju kozmetike, dodataka prehrani i medicinskih proizvoda, koje stvara u skladu s visokim farmaceutskim standardima i suvremenom tehnologijom. U portfelju Adrialaba nalazi se više od 70 proizvoda − od prirodne kozmetike do dodataka prehrani i medicinskih proizvoda − temeljenih na tradicionalnim i provjerenim ljekarničkim recepturama.

U 2024. godini kompanija je ostvarila ukupan prihod od 4,4 milijuna eura, što predstavlja rast od 23 posto u odnosu na godinu ranije. Daljnji rast nastavio se i u jubilarnoj godini − prema financijskim izvještajima za šest mjeseci 2025., Adrialab je ostvario prihode za 11 posto veće nego u istom razdoblju lani, što upućuje da će deseta obljetnica završiti u slavljeničkom tonu.

Tome je zasigurno doprinio niz ovogodišnjih pozitivnih vijesti iz ove tvrtke, a najnovija među njima jest da je Adrialab postao ekskluzivni distributer svjetski poznatog brenda Polar Ice u Hrvatskoj. Ovime je tvrtka dodatno učvrstila poziciju na tržištu ljekarničkih proizvoda, a svoj portfelj proširila dobro poznatim proizvodom s učinkom hlađenja nakon sportskih i fizičkih aktivnosti. Ugovor, koji uz distribuciju definira i transferiranje proizvodnje u Adrialab, je sklopljen s tvrtkom Oleander Brands International. Prijenosom prava riječka je tvrtka preuzela distribuciju i opskrbu Polar Ice proizvoda u našoj zemlji, čime se osigurava neprekinuta dostupnost u ljekarnama i profesionalna podrška ljekarničkim partnerima.

“Polar Ice je omiljen među sportašima i korisnicima koji traže pouzdano olakšanje nakon sportskih i fizičkih aktivnosti, zahvaljujući formuli koja kombinira snažan učinak hlađenja i provjerenu kvalitetu. Uključivanjem brenda, Adrialab dodatno obogaćuje svoj portfelj i jača ponudu proizvoda koji već uživaju povjerenje korisnika. Adrialab ima snažnu stručnu i logističku osnovu za osiguranje kontinuiteta opskrbe i daljnji razvoj brenda zajedno s našim ljekarničkim partnerima”, prilikom sklapanja ugovora istaknuo je direktor Adrialaba Vice Buljanović.

Adrialab proizvodi pet vrsta Holyplant sirupa, a najveću prodaju ostvaruje Sirup bijelog sljeza/Ivor Mažar

Izvorno hrvatsko

Novi brend prirodno se uklapa uz etablirane proizvode poput Dječje masti JGL, Jecol masti, Cinkoderm paste, Pantexol linije, Combustena i Dermospraya, čime JGL Grupa nastavlja graditi snažnu i prepoznatljivu ljekarničku platformu. Ovim partnerstvom, Adrialab nastavlja svoj cilj jačanja ponude koja se temelji na tradicionalnim i provjerenim ljekarničkim recepturama te povjerenju korisnika. A upravo je Dječja mast JGL, koja već desetljećima uživa povjerenje korisnika nedavno dobila i potvrdu da se temelji na tradicionalnim i provjerenim recepturama – certifikat “Izvorno hrvatsko”. Znak je to kvalitete, a dodjeljuje ga Savjet Hrvatske gospodarske komore, na temelju stručnog mišljenja komisije koja provodi zahtjevnu proceduru svih faza proizvodnje određenog proizvoda.

Prema objašnjenju HGK znak “Izvorno hrvatsko” nose natprosječno kvalitetni proizvodi proizvedeni na području Republike Hrvatske, koji su nastali kao rezultat hrvatske tradicije, razvojno-istraživačkog rada, inovacije i invencije. Znak “Izvorno hrvatsko” priznanje je proizvodu i proizvođaču, a ujedno i jamstvo potrošaču da je riječ o jedinstvenom proizvodu koji zadovoljava najviše zahtjeve kvalitete te predstavlja sam vrh svjetske ponude u svojoj klasi. Veliko je ovo priznanje i za proizvod i za Adrialab, još značajnije zbog činjenice da od svih koji su uspjeli ishodovati certifikat “Izvorno hrvatsko” postoji još samo jedan slične primjene i kategorije kao Dječja mast JGL.

Dječja mast JGL jedan od najprepoznatljivijih proizvoda Adrialaba, nositelj je certifikata “Izvorno Hrvatsko”, čime potvrđuje svoju inovativnost, originalnost
te tradicionalnu i provjerenu recepturu, a proizvod dolazi i u ECO-PACK ambalaži/PD

Osim što se na tržištu izdvaja ovim certifikatom, inovativnost i posebnost Dječje masti JGL očituje se i u pakiranju. Naime, vodeći računa o održivosti i zelenijoj budućnosti u Adrialabu su razvili ambalažu sa 100 posto ekološkom plastikom i značajno nižim ugljičnim otiskom. ECO-PACK predstavlja inovaciju u održivoj kozmetici jer je ambalaža u potpunosti kompostabilna, što znači da nakon upotrebe ne ostavlja nikakve štetne tragove u okolišu.

Osim na spomenutu Dječju mast JGL, u Adrialabu su fokusirani na rast još nekoliko vlastitih brendova − Vitalia D-manoze, Holyplant sirupa, Combustena i Normije.

Brend Vitalia D-manoza u svom portfelju ima tri proizvoda Vitalia D-manoza protect, Vitalia D-manoza strong i Vitalia D-manoza kids koji uspješno doprinose zdravlju mokraćnog sustava. Vitalia D-manoza ističe se kao jedini proizvod u svojoj kategoriji koji prati najnovije znanstvene preporuke, čime osigurava maksimalnu učinkovitost u skladu s aktualnim smjernicama. Ovo su prepoznali i korisnici jer već tri godine brend bilježi kontinuirani rast, a značajan dio 2025. godine bio je, prema udjelu na tržištu, i lider u Hrvatskoj.

Inovativne i kvalitetne recepture

I proizvod Combusten sprej imao je uspješnu godinu, a njegovu kvalitetu, učinkovitost i inovativnost korisnici su potvrdili dodijelivši mu nagradu Best of Beauty 2025 u kategoriji “Najbolji proizvod za njegu nakon izlaganja suncu”. Proizvod sadrži visoki udio pantenola u jedinstvenoj kombinaciji s kalcijevim hidroksidom koji učinkovito rješava probleme iritirane kože nastale uslijed prekomjernog izlaganja suncu.

 Oblik spreja instantno uklanja simptome iritirane kože koja postaje regenerirana, nahranjena i hidratizirana te trenutno pruža osjećaj olakšanja i umirenja kože, a zahvaljujući formi spreja s lakoćom se može nanijeti na sve dijelove tijela bez dodatnog utrljavanja i iritacije nadražene kože.

Sa svečanosti povodom završetka projekta proširenja kapaciteta nesterilnih otopina u Adrialabu, sredinom 2024. godine/Ivor Mažar

Tijekom 2025., Adrialab je napravio i važan operativni iskorak – po prvi puta je proizvedeno milijun komada proizvoda unutar pola godine. Rezultat je to projekta proširenja kapaciteta nesterilnih otopina završenog sredinom 2024., a koji je uključivao nabavku nove proizvodne opreme te kompletnu rekonstrukciju i revitalizaciju postojećeg objekta u Rijeci. Ova investicija financirana je vlastitim sredstvima, a ima i dodanu vrijednost – to je “100 posto hrvatski projekt” jer su svi proizvođači opreme i izvođači radova domaće tvrtke.

“S novom opremom, povećanjem serija i automatizacijom, kapacitete nesterilnih otopina povećavamo za šest puta. Na temelju dosadašnjeg iskustva, očekujemo povrat investicije za pet godina, čak i prije ako se u procjenu uračunaju novi projekti koje smo u mogućnosti realizirati u proširenom pogonu”, tad je pojasnio Buljanović, naglašavajući kako je, usprkos izazovima zbog ograničenosti prostora, renovacija uspješno realizirana i proizvodni proces unutar objekta u potpunosti je u skladu s pravilima struke te nova linija ima sve potrebne certifikate.

Na novoj se liniji proizvode Holyplant sirupi, puni kapacitet je na razini dva milijuna komada godišnje. Trenutno Adrialab u svom asortimanu ima pet vrsta sirupa, a najveću prodaju ostvaruje Sirup bijelog sljeza. Ovime je Adrialab dobio pogon koji može zadovoljiti potrebe najzahtjevnijih partnera i volumena, što otvara prilike za daljnji rast ulaskom u drugo desetljeće postojanja.

* Sadržaj omogućio JGL

Autor: Native tim PD
03. prosinac 2025. u 22:00
Podijeli članak —

New Report

Close