Dentalni turizam, najjača karika hrvatskoga medicinskog turizma koja privlači uglavnom pacijente iz inozemstva, pred sve većim je izazovom konkurencije u zemljama regije, ponajprije iz bivše Jugoslavije, pa i Italije, koja je istodobno najveće emitivno tržište brojnih domaćih stomatoloških poliklinika.
30tisuća
pacijenata na godinu zbrinjava Rident
Potaknuti ponajprije niskim cijenama usluga, u Srbiju, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu na liječenje i estetiku zuba sve se češće upućuju pacijenti iz SAD-a, zemalja Europske unije, ali i Hrvatske. Iako još ne mogu konkurirati hrvatskim, cijene su počele snižavati i talijanske poliklinike, a novi trend u Italiji su low-cost poliklinike, doznajemo od domaćih stomatologa koji su svjesni pritiska konkurencije, no zasad tvrde da ne osjećaju nikakve posljedice. "U nekom duljem razdoblju i hrvatske poliklinike možda će morati početi spuštati cijene da održe konkurentnost. To zasad nije potrebno, i dalje smo izuzetno zadovoljni interesom pacijenata", rekla je Paola Juričević iz riječke poliklinike Rident na nedavno održanoj HTI konferenciji zdravstvenog turizma u Krapinskim toplicama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu