Prvi zajednički nastup čelnika Hrvatskog telekoma Davora Tomaškovića i novog čelnika Vipneta Jirija Dvorjančanskog, koji su se u petak susreli na panelu o budućnosti telekom tržišta na konferenciji Trendovi u telekomunikacijama u 2015. godini, pretvorio se prvo odmjeravanje snaga dva najveća tržišna igrača. Nakon protokolarnog nabrajanja uspjeha sva tri mobilna operatera u prošloj godini riječ je preuzeo šef najvećeg telekoma u Hrvatskoj i istaknuo da Tele2 lani nije imao niti najbolje korisničko iskustvo ni najbrži rast.
"Bonbon, mobilni brend Hrvatskog telekoma prema istraživanjima tržišta ima najbolje korisničko iskustvo na hrvatskom tržištu, a lani niti Tele nije rastao na godišnjoj razini već cijela industrija ima problem s rastom prihoda", naglasio je Tomašković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu