Hrvatski nogometni savez (HNS), kojim predsjeda Davor Šuker, u sklopu proslave 100. obljetnice rada, na dva tjedna dao je postaviti megaboard na zagrebačkom Trgu bana Jelačića, i to upravo preko pročelja robne kuće Anić honding, koja je u vlasništvu Šukerova prijatelja Damira Anića. Njih su dvojica otprije poslovno povezani, pa se tako u izlogu te robne kuće već godinama reklamira Davor Šuker Soccer Academy te se prodaju dresovi i ostali rekviziti s amblemom Šukerove akademije. Nismo uspjeli doznati koliko je HNS platio oglašavanje. Iz Anić holdinga doznajemo tek da s HNS-om imaju sklopljen ugovor o sponzorstvu, temeljem kojeg je reklama postavljena u prvoj polovici prosinca, a pritom napominju da za navedene poslovne aktivnosti posjeduju sve potrebne dozvole. Dodatno objašnjenje izbjegao je dati i Damir Anić, vlasnik Anić holdinga, koji nas je uputio da ponovno pošaljemo upit, na koji više nije odgovarao.
Čudna računica
U Hrvatskom nogometnom savezu bili su podjednako šturi. Alan Balen, marketing menadžer HNS-a, odgovara isto, odnosno da je "Anić holding sponzor i partner saveza s kojim je potpisan ugovor". Prema odredbama tog ugovora, HNS ima pravo koristiti oglašivački prostor Anić holdinga i obrnuto, iako je upitno zbog čega bi tvrtka čija je osnovna djelatnost vanjsko oglašavanje u velikom formatu koristila HNS za vlastitu promidžbu. Nismo dobili odgovor na pitanje što sve ugovor regulira, na koliko dugo je potpisan te kolika je njegova ukupna vrijednost. Uspjeli smo doznati jedino da je ugovor potpisan ove godine, ali kada točno, Balen ne zna, pa možemo samo pretpostaviti da se to dogodilo nakon što je u srpnju 2012. Davor Šuker preuzeo HNS. Kako neslužbeno doznajemo, cijena megaboarda od 80 kvadrata za mjesec dana na Trgu bana Jelačića je devet tisuća eura. Kreacija, odnosno smišljanje ideje, tisuću eura te dvije tisuće eura produkcija, odnosno tiskanje plakata. Kako nam otkriva izvor, stavljanje megaboarda na petnaest dana s ekonomskog je stajališta potpuno neopravdano jer su u tom slučaju troškovi kreacije ideje i produkcije gotovo veći od samog oglašavanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu