Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE
Poslovni vikend
Molum Hotel & Residences u Svetom Filipu i Jakovu

Novo središte za visoku razinu smještaja i usluge na hrvatskoj obali

Sam početak rada ovog resorta pružio je poprilično razloga za zadovoljstvo.

Autor: Siniša Malus
17. srpanj 2025. u 06:00
Foto: pd

Kad sam prije nepune dvije godine boravio na prostoru Srednje Dalmacije, točnije, na potezu između Biograda i Šibenika, mogao sam uočiti kako se u smislu turističke ponude nije puno toga promijenilo nabolje. Većina ponude i dalje je u znaku “zimmer frei”, dok se na tom potezu tek nekoliko hotela izdvojilo iz sivila većinom osrednje ponude. Zato me proteklih mjeseci iznimno obradovalo nekoliko informacija koje će utjecati na obogaćivanje turističke ponude tog kraja. Jedna od njih nedavnoje otvorenje Molum Hotel & Residencesa u Svetom Filipu i Jakovu. Ovaj novi resort, prvi takve kategorije u ovom dijelu Dalmacije, donosi spoj suvremenog dizajna, mediteranske tradicije, personalizirane usluge i brojnih vrhunskih sadržaja, čineći ga savršenom destinacijom za sve goste željne spoja odmora i glamura.

Iznimna pozicija

Molum Hotel and Residences smješten je u jednom od najljepših dijelova Dalmacije, u blizini grada Zadra i brojnih atrakcija. S njegovih se terasa pruža očaravajući pogled na Pašmanski kanal, a u neposrednoj blizini nalaze se Kornati i brojni drugi otoci zadarskog arhipelaga, koji nude obilje izbora za istraživanje. Ta iznimna pozicija čini ga savršenim odabirom za goste koji traže spoj prirodnih ljepota, mira i autentičnog mediteranskog doživljaja.

Čak je i samo ime Molum inspirirano povijesnim korijenima mjesta, odnosno latiniziranim nazivom luke Rogovo, “Molum Rogue”, iz koje je kroz stoljeća izrastao današnji Sveti Filip i Jakov. Upravo je to suptilno ispreplitanje povijesti i suvremenosti nit vodilja cijelog koncepta resorta, od dizajna i sadržaja, pa do atmosfere. S pogledom na more, u srcu male lokalne zajednice, s uslugom svjetske razine, Molum Hotel and Residences pozicionira Sveti Filip i Jakov kao novo središte za visoku razinu smještaja i usluge na hrvatskoj obali. Investicija u Molum Hotel & Residences vrijedna je 23 milijuna eura. Vlasnik je tvrtka Sunčani Resort u vlasništvu obitelji Andabak, u ime koje je poznati hotelski i turistički poduzetnik Jako Andabak na ovotjednom otvorenju naglasio važnost lokalne zajednice za poslovanje te da je više od 90 posto zaposlenih domaći ljudi, kao i da lokalni proizvođači čine srž gastronomske ponude, a da su gotovo svi elementi interijera izrađeni u suradnji s hrvatskim dizajnerima i izvođačima.

“Od početka projekta izgradnje htjeli smo u Sveti Filip i Jakov dovesti najviše standarde komfora, dizajna i popratnih aktivnosti te se cijelo vrijeme vodimo filozofijom da očekivanja postoje da bi ih nadmašili. U Molumu su tako dostupni sadržaji za sve profile gostiju, uključujući visoku razinu gourmet ponude, bogate spa i wellness sadržaje te igraonica za najmlađe. Marina u neposrednoj blizini resorta posebna je dodana vrijednost, kako za naše goste, tako i za cijelu destinaciju”, izjavio je Dino Sokol, CEO Molum Hotel and Residences.

Prva faza

Smješten na više od 25 tisuća metara četvornih vanjskih površina i 12 tisuća metara četvornih zgrada, Molum obuhvaća šest elegantno oblikovanih objekata s ukupno 60 soba i 60 rezidencija. Riječ je o investiciji tvrtke Sunčani Resort, u vlasništvu obitelji Andabak, poznate po brojnim uspješnim hotelijerskim i turističkim projektima diljem Hrvatske. U sklopu projekta uskoro se otvara prva faza luke Molum Marine Club uz resort, a vlasnici se spremaju i za otvaranje druge faze za sljedeću sezonu, što će stvoriti još sadržaja za nautičare.

Sam početak rada ovog resorta pružio je poprilično razloga za zadovoljstvo. Dino Sokol, CEO Molum Hotel & Residencesa, kaže nam da buking raste iz tjedna u tjedan. “U sezonu ulazimo s velikim entuzijazmom i jasnom vizijom – stvoriti prepoznatljivi resort koji kombinira visoku razinu usluge, suvremeni dizajn i osjećaj mira i privatnosti. Vidimo kontinuiran rast rezervacija iz tjedna u tjedan, što nam daje dodatnu potvrdu da tržište reagira pozitivno, što potvrđuje da postoji stvarna potreba za personaliziranim, mirnijim luksuzom kakav nudimo. Naš fokus trenutačno je na postavljanju temelja brenda, kontinuiranom unapređenju usluge te stvaranju personaliziranog iskustva za svakog gosta”, rekao nam je Sokol. Rezultati potvrđuju optimizam. U prvih šest mjeseci u Zadarskoj županiji ostvareno je 3,3 milijuna noćenja, odnosno tri posto više nego lani. Prema prvim podacima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je tijekom prvih šest mjeseci ove godine ostvareno 7,5 milijuna dolazaka i 29,3 milijuna noćenja, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine rast od četiri posto u dolascima i noćenjima.

Vratimo se na vizualni identitet novog resorta. Dizajnersku priču resorta potpisuje studio Velinda Dizajn, pod vodstvom Velinde Ljubičić, čiji je tim osmislio prepoznatljiv vizualni identitet prostora – istodobno topao, suvremen i inspiriran prirodom. On je postignut prirodnim materijalima poput drva, jute i kamena te bogatom hortikulturom koja prostoru daje karakter luksuznog mediteranskog vrta. Molumovi vrtovi puni su autohtonog bilja i brojnih kutaka za odmor koji čine oazu uklopljenu u okolinu resorta. Interijeri su također osmišljeni tako da također potiču spontanost i opuštanje, s brojnim prostorima za povezivanje i boravak. Gosti Moluma mogu uživati u raznovrsnom zabavnom programu kroz cijelu sezonu.

Tjedne aktivnosti uključuju jogu, fitness, degustacije vina, glazbene večeri i tematska događanja. Najmlađi se mogu zabaviti u dječjem klubu s animacijom, diskom, kinom i interaktivnim igrama. Poseban dragulj je Noku spa s različitim saunama, whirlpoolom, masažama i raznovrsnim tretmanima. Ponudu dodatnih sadržaja kompletiraju dva vanjska grijana bazena, dječji bazen, “pool bar Mur” te šljunčana plaža udaljena 150 metara od resorta.

Na kraju, premium rezidencije unutar kompleksa dostupne su i kao dio investicijskog programa. Upravitelj Molum Hotel & Residences jamči minimalni godišnji prinos u iznosu od 5% od iznosa investicije u prve četiri godine, odnosno do kraja 2027. godine. Rezidencije se prodaju kao etažno vlasništvo, namijenjene turističkom iznajmljivanju, a vlasnik ih može koristiti uz sve prednosti koje pruža Molum Hotel & Residences.

Podizanje kvalitete

Iako ponuda smještaja u apartmanima rapidno raste, hotelski smještaj stagnira. Iznenađujuće, današnji broj kreveta u hotelima je manji nego što je bio 1995. Danas je situacija još gora. Privatni smještaj je od 2015. rastao više nego ikad, pa danas u njemu ima gotovo 800 tisuća kreveta.

Istodobno se broj kreveta u hotelima smanjivao, pa je danas omjer šest kreveta u privatnom smještaju u odnosu na samo jedan krevet u hotelima. Velika prednost turizma koji nije isključivo baziran na apartmane manja je sezonalnost.

Sezonalnost je omjer broja dolazaka u dva najfrekventnija mjeseca u odnosu na ukupni broj dolazaka tijekom godine. Hrvatska ima najveći problem sezonalnosti u odnosu na ostale “turističke” države, a upravo projekti poput Moluma mogu riješiti taj kronični problem. Vlasnici, ali i poznavatelji turističkog sektora vjeruju da će Molum svojim autentičnim ambijentom, profinjenim dizajnom i mirisima Mediterana pružiti istinski odmak od svakodnevice. Molum Hotel & Residences doprinosi strateškim ciljevima hrvatskog turizma jer može postati destinacija visoke dodane vrijednosti, a upravo takva ponuda nasušno je potrebna hrvatskom turističkom sektoru.

Autor: Siniša Malus
17. srpanj 2025. u 06:00
Podijeli članak —

New Report

Close