Turistička tvrtrka Uniline lani je povećala prihod za visokih 30 posto, za iduću godinu najavljuje daljnji rast. Je li tvrtka, s rezultatima s kojima se danas rijetko tko može pohvaliti, iskoristila krizu, ili se kriza slučajno pojavila u trenutku kad je trud Unilineove ekipe iz prethodnih godina počeo davati sve vidljivije rezultate, razgovarali smo s Borisom Žgombom, predsjednikom uprave i suvlasnikom Unilinea koji nam je osim toga otkrio kako planira privući goste s dalekih tržišta Kine, Japana, Amerike.
Kako tumačite rast Unilinea u zadnjih par godina, pogotovo u uvjetima krize?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu