Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Croatia Airlines: I bez prodaje airbusa i motora bili bismo u plusu

Autor: Josip Bohutinski/VL
02. travanj 2015. u 16:15
Podijeli članak —
Prodali i uzeli u najam airbus 320/B. Filić/PIXSELL

Croatia Airlines (CA) ostvarila je lani 7 mil. kn neto dobiti, uz ukupne prihode od 1,586 milijardi kuna i ukupne rashode 1,579 milijuna kuna.

Croatia Airlines (CA) ostvarila je lani 7 mil. kn neto dobiti, uz ukupne prihode od 1,586 milijardi kuna i ukupne rashode 1,579 milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

I dok je dobit porasla u odnosu na 2013., kad je bila 677 tisuća kuna, prihodi i rashodi su pali, za 58 mil., odnosno 64 mil. kn. CA lani prodala i odmah uzela u najam (sale and lease back) jedan airbus 320 i tri motora aviona, a prodala je Međunarodnoj zračnoj luci parcelu zemljišta na Plesu. U CA ne žele otkriti za koliko su prodali avion i motore, no tvrde da prihodi od te prodaje nisu utjecali na dobit, da bi bili u plusu i bez toga. Za zemljište su dobili oko tri milijuna kuna.

Croatia Airlines (CA) ostvarila je lani 7 mil. kn neto dobiti, uz ukupne prihode od 1,586 milijardi kuna i ukupne rashode 1,579 milijuna kuna.

I dok je dobit porasla u odnosu na 2013., kad je bila 677 tisuća kuna, prihodi i rashodi su pali, za 58 mil., odnosno 64 mil. kn. CA lani prodala i odmah uzela u najam (sale and lease back) jedan airbus 320 i tri motora aviona, a prodala je Međunarodnoj zračnoj luci parcelu zemljišta na Plesu. U CA ne žele otkriti za koliko su prodali avion i motore, no tvrde da prihodi od te prodaje nisu utjecali na dobit, da bi bili u plusu i bez toga. Za zemljište su dobili oko tri milijuna kuna.

Naši sugovornici iz avioindustrije kažu da je CA za airbus mogla dobiti između 12 i 14 mil. dolara, a za svaki motor po 6,5 mil. dolara. Ukupno je to najmanje 220 milijuna kuna. No, nije cijeli iznos ušao u prihode, nego samo razlika između knjigovodstvene vrijednosti aviona i motora te cijena po kojima su prodani. Krešimir Kučko, predsjednik Uprave, kaže da je avion prodan ispod knjigovodstvene vrijednosti, ali da su motori prodani po cijeni višoj od one u knjigama. Stoga je u konačnici od tih prodaja CA ipak bila u plusu.

Autor: Josip Bohutinski/VL
02. travanj 2015. u 16:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close