'Time smo željeli izbjeći mogućnost da rezultati našeg istraživanja postanu predmet bilo kakvih političkih rasprava u vremenu kad bi glavni sadržaj trebao biti razgovor o programima političkih aktera koji se bore za naklonost birača', priopćili su iz Promocije Plus, tvrtke koja provodi istraživanje CRO Demoskop.
'U raspravi koju smo proveli u našoj tvrtci, a koristeći i neka svjetska iskustva, odlučili smo javno ne objavljivati rezultate istraživanja političkih/stranačkih preferencija u periodu službene predizborne kampanje. Time smo željeli izbjeći mogućnost da rezultati našeg istraživanja postanu predmet bilo kakvih političkih rasprava u vremenu kad bi glavni sadržaj trebao biti razgovor o programima političkih aktera koji se bore za naklonost birača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pošteno. Ova medijska manipulacija Ipsosa koju je objavila Nova jest tragedija.
Uključite se u raspravu