Projekt Pelješki most gradit će Kinezi, a otvara se pitanje hoće li to donijeti velik posao domaćim tvrtkama, između ostalog i brodogradilištima kojima posla manjka, ali da ne budu na gubitku.
Poznavatelji tvrde da će oko toga Kinezi balansirati, pa se procjenjuje da bi oko 50% čelične konstrukcije moglo biti dano hrvatskim tvrtkama, dok 50% bi činio uvoz iz Kine, što je slično modelu koji također Kinezi primjenjuju na gradnji mosta u Norveškoj (40% gradi se u Španjolskoj). Nove prilike za suradnju, ali i intenziviranje kineskih ulaganja koja se procjenjuju na oko 2 mlrd. eura otvorene su nakon jučerašnje odluke Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave (DKOM).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jedina razumna i pravedna odluka.
Uključite se u raspravu